آپدیت بعدی Fallout 76 نیاز دوباره به دانلود و نصب بازی دارد

شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
بازی Fallout 76
توسعه‌دهندگان بازی Fallout 76 اعلام کردند که به‌دلیل تغییر ساختار فشرده سازی فایل نصبی بازی، کاربران برای دریافت آپدیت Milepost Zero باید کل بازی را مجدداً دانلود و نصب کنند.
تبلیغات

طرفداران بازی Fallout 76 احتمالاً از این خبر خوشحال نخواهند شد، اما شرکت بتسدا اعلام کرده است که برای دریافت آپدیت Milepost Zero که هفته آینده برای بازی Fallout 76 منتشر خواهد شد، کاربران باید کل بازی را مجدداً دانلود و نصب کنند. این موضوع برای تمام پلتفرم‌های پشتیبانی کننده صدق می‌کند. بتسدا در توضیحات ارائه شده می‌نویسد که علت این کار، «تلاش برای فشرده سازی مجدد بازی» توسط توسعه‌دهندگان است باعث می‌شود اندازه‌ی فایل نصبی بازی بسیار کوچک‌تر شود. بااین‌حال این خبر برای کسانی اینترنت ضعیفی دارند، اصلاً خوشایند نیست.

اما در خصوص محتوای آپدیت بزرگ Milepost Zero باید گفت که در این به‌روزرسانی تغییرات مختلفی در مکانیک C.A.M.P ایجاد خواهد شد و همچنین رویدادها، مأموریت‌ها و سلاح‌های بازی نیز دستخوش تغییر می‌شوند.

همچنین بتسدا در پاسخ به سؤالی که درباره لزوم uninstall کردن و نصب مجدد بازی از سوی کاربران پرسیده شده بود، خیلی کوتاه پاسخ داده است که: «بله»

Fallout 76

یکی از نگرانی‌هایی که کاربران از حذف و نصب مجدد بازی Fallout 76 دارند، احتمال حذف گالری تصاویر کاربران است که ممکن است در طول چند سال توسط طرفداران پروپاقرص بازی جمع آوری شده باشد. درحال حاضر مشخص نیست که حذف و نصب بازی چه پیامدهایی را به همراه خواهد داشت، اما احتمالاً بتسدا در آینده نسبت به آن پاسخ خواهد داد.

البته با درنظرگرفتن اینکه حجم بازی Fallout 76 در این چند سال افزایش چشمگیری داشته است، این آپدیت می‌تواند این مشکل را اصلاح کند. درحال حاضر حجم بازی در برخی پلتفرم‌ها به بیش از ۱۱۰ گیگابایت رسیده است که بیش از ۴ برابر حجم فایل اصلی بازی Fallout 4 روی پی سی است.

بعد از پخش سریال تلویزیونی Fallout، مخاطبان بازی‌های Fallout 76 و Fallout 4 یک بار دیگر اوج گرفته و حتی در مقطعی در جمع ۱۰ بازی پرفروش استیم قرار داده است. بازی Fallout 76 به‌دلیل ماهیت تکرار پذیری بالای آن، پس از عرضه میزبان به‌روزرسانی‌های زیادی بود که این مورد نیز یکی از بزرگ‌ترین موارد آن به شمار می‌رود.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات