تریلر جدید Legend of Zelda: Echoes of Wisdom مکانیک‌های جذاب بازی را نمایش می‌دهد

شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
شروع ماجراجویی زلدا در بازی The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom
تریلر تازه منتشر شده از گیم‌پلی بازی The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom جزئیات بیشتری از پازل‌ها، دشمنان و باس‌های این بازی نشان می‌دهد.
تبلیغات

نینتندو تریلر گیم‌پلی جدید بازی The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom را منتشر کرده است که در آن به کند و کاو در جهان «استیل» این بازی می‌پردازد. وقتی یک آلودگی شهر «هایرول» را فرا می‌گیرد، تمام اشیا و ساکنان آن از جمله پادشاه هایرول در یک سیاهی عمیق فرو می‌روند. زلدا با کمک قدرت‌های Tri می‌تواند شکاف‌ها را پیدا کند و وارد آن‌ها شود تا جهان استیل و جایی‌که آن‌ها هستند بگردد.

وجود داشتن تعریف مناسبی از شرایط است چون جدا از آن چیزهایی که سنگ شدند و در هوا معلق هستند، جهان استیل نابود شده است. زلدا باید راه خود را ازطریق اکوها روی زمین معلق پیدا کند و برای خود پلتفرمی برای عبور کردن بسازد. او در این جست‌وجو به دالان‌های بزرگی نیز می‌رسد که پر از دشمن، پازل و باس هستند که باید از آن‌ها عبور کند.

ویرانه‌های ساتورن برای مثال یک گولم سنگی با ابهت را به‌عنوان باس در خود دارد. اینکه بازیکنان چگونه با این تهدیدات مواجه می‌شوند برعهده خودشان است، می‌توانند چندین مار اکویی احضار کنند یا از تکنیک‌های خاص دیگری استفاده کنند. اگر اوضاع خیلی پیچیده شود، زلدا می‌تواند یک اکو فراخوانی کند تا حواس باس را پرت کند و خودش بتواند روی یک تخت بخوابد و سلامتش را برگرداند.

هر خانه در این شکاف‌ها فضای مختلفی و چالش‌های جدیدی دارد که برای ادامه دادن مسیر و پیدا کردن پادشاه هایرول و لینک باید از آن‌ها عبور کنید بنابراین چیزهای زیادی برای دست‌وپنجه نرم کردن در این بازی وجود دارد. بازی The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom در تاریخ ۵ مهر برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

دانلود از آپارات

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات