کارگردان بازی های Devil May Cry و Dragon’s Dogma کپکام را ترک می‌کند

شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۷
مطالعه 1 دقیقه
نابودی شیاطین به دست ورجیل در Devil May Cry 5
هیدیاکی ایتسونو که سابقه کارگردانی سری Devil May Cry و Dragon’s Dogma را در کارنامه دارد، تصمیم به ترک کپکام گرفته است.
تبلیغات

در جدیدترین اخبار دنیای بازی مطلع شدیم هیدیاکی ایتسونو که برای کارگردانی دو مجموعه Devil May Cry و Dragon’s Dogma بین بازیکن‌ها به شهرت و محبوبیت رسیده است، تصمیم دارد در پایان ماه آگست شرکت کپکام را ترک کند. این کارگردان در توییتی تازه از طرفداران برای حمایت طولانی‌مدتی که از بازی‌ها و کاراکترهایی که توسط وی خلق شده‌اند، تشکر کرد و از آن‌ها خواست در آینده از بازی‌ها و شخصیت‌های کپکام حمایت کنند.

هیدیاکی ایتسونو

ایتسونو در ادامه توضیح داد از ماه سپتامبر شروع به توسعه بازی جدید خود در فضای کاری تازه‌ای خواهد کرد. این کارگردان در ادامه افزود: «امیدوارم بتوانم بازی‌های سرگرم‌کننده و زیبایی بسازم که به اندازه بازی‌هایی که تا به حال ساخته‌ام خاطره‌انگیز و حتی بهتر باشند. منتظر بازی‌های بعدی من باشید».

کارگردان Dragon’s Dogma 2 هنوز علت دقیقی برای تصمیم ترک کپکام پس از ۳۰ سال فعالیت حرفه‌ای در آن را مشخص نکرده است. این توسعه‌دهنده ابتدا برای بخش آرکید کپکام استخدام شد و در ادامه کارگردانی مشترک دو بازی Star Gladiator و Rival Schools: United by Fate را به‌دست گرفت. این کارگردان بعدها رهبری پروژه‌های محبوب هواداران ازجمله دو مجموعه Devil May Cry و Dragon’s Dogma را به سرانجام رساند.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات