تریلر جدید Space Marine 2 به کلاس‌های Bulwark و Heavy اختصاص دارد

یک‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۵
مطالعه 1 دقیقه
پوستر بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2
جدیدترین ویدیویی که از بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 منتشر شده است، به معرفی کلاس‌های Bulwark و Heavy می‌پردازد.
تبلیغات

در آستانه عرضه Warhammer 40,000: Space Marine 2، شرکت فوکوس اینترتینمنت و استودیوی سیبر اینتراکتیو در حال نمایش کلاس‌های چندنفره بازی هستند. این برنامه با کلاس‌های Sniper و Tactical آغاز شد و سپس با کلاس‌های Assault و Vanguard ادامه یافت. حال شرکت فوکوس اینترتینمنت تمرکز خود را به دو کلاس باقیمانده معطوف کرده و گیم‌پلی جدیدی از کلاس‌های Bulwark و Heavy را در شبکه اجتماعی ایکس به اشتراک گذاشته است.

کلاس Bulwark به یک سپر عظیم مجهز شده است و همان‌طور که تصور می‌کنید، می‌تواند مقدار زیادی از آسیب را جذب کند. جنگجویان Bulwark همچنین می‌توانند از یک پرچم با خاصیت درمانی برای خود و دیگر متحدانشان استفاده کنند. سپس کلاس Heavy را داریم و همان‌طور که از نام آن پیدا است، بر وارد کردن آسیب به مقدار زیاد تمرکز دارد. این کلاس به سلاح‌های سنگین مجهز شده است و همچنین از سپر Iron Halo بهره می‌برد که می‌تواند تمامی آسیب‌ها را به‌طور موقت مسدود کند.

برای مشاهده گیم‌پلی هر دو کلاس می‌توانید ویدیوی زیر را بررسی کنید:

دانلود از آپارات

بازی مورد انتظار Warhammer 40,000: Space Marine 2 در تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات