منتظر بازی جدید بتمن نباشید

یک‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
شخصیت‌های اصلی فیلم The Batman به کارگردانی مت ریوز
جیمز گان تمام شایعات مربوط‌به توسعه یک بازی با محوریت پنگوئن و بتمن رابرت پتینسون را رد کرد.
تبلیغات

اخیرا شایعه‌ای در فضای مجازی پخش شده که می‌گوید یک بازی ویدیویی از دنیای بتمن در حال توسعه توسط استودیو WBD است که تمرکز آن روی شخصیت پنگوئن قرار دارد. طبق این شایعه، این بازی براساس دنیای بتمن مت ریوز و رابرت پتینسون در دست ساخت است اما اکنون این شایعه تکذیب شده است. جیمز گان، رئیس دی سی استودیو در شبکه اجتماعی تردز به این خبر واکنش نشان داد و گفت که این شایعات واقعیت ندارند.

دنیای بتمن مت ریوز قرار است گسترش پیدا کند اما تنها ازطریق سریالی که قرار است از شبکه HBO پخش شود. در این شایعات که خبر از یک بازی بالقوه با محوریت پنگوئن خبر می‌داد، ذکر شده بود «هیچ چیز قطعی نیست» اما جیمز گان به‌سرعت به آن واکنش نشان داد و اعلام کرد که این ادعاها حقیقت ندارند. این کارگردان در شبکه اجتماعی تردز به‌صورت خلاصه نوشت: «متاسفانه حقیقتی در این صحبت‌ها وجود ندارد.»

چهره خندان پنگوئن در سریال The Penguin

این جمله کوتاه اما نشان می‌دهد که او دوست داشته است که این موضوع حقیقت داشته باشد اما متاسفانه ندارد. از آن‌جایی‌که جیمز گان شخصی است که از تمام جزئیات مربوط‌به مجموعه بتمن خبر دارد، می‌توان گفت که پرونده این شایعه به‌طور کامل در این‌جا بسته شد.

اگر شما هم از شنیدن این خبر متاسف شدید، می‌توانید بازی بتمن: سایه آرکهام را که قرار است اواخر ۲۰۲۴ برای متا کوئست ۳ عرضه شود تهیه و تجربه کنید تا درنهایت بازی بعدی بتمن معرفی شود اما شایعات ساخت بازی پنگوئن واقعیت نارند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات