بازی‌های تبدیل شوندگان جدیدی در راه است؟

دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۸
مطالعه 1 دقیقه
آپتیموس پرایم در حال مبارزه در فیلم Transformers: Rise of the Beasts
به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت مشغول توسعه دو بازی متفاوت از مجموعه Transformers برای انتشار در سال ۲۰۲۴ است.
تبلیغات

شرکت اکتیویژن تاکنون بازی‌های جذاب زیادی از مجموعه Transformers (تبدیل‌شوندگان) را تقدیم گیمرها کرده است. بازی Transformers: War for Cybertron، بازی Transformers: Fall of Cybertron و بازی Transformers: Devastation با استقبال خوبی از سوی طرفدارها مواجه شدند، اما متأسفانه در پلتفرم‌های نسل فعلی قابل تجربه نیستند. اکنون در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا مایکروسافت به‌دنبال تغییر این وضع است.

وب‌سایت طرفداری TFW2005 ادعا می‌کند که استودیوهای ایکس باکس روی دو بازی متفاوت از مجموعه تبدیل‌شوندگان کار می‌کنند؛ آثاری که ظاهرا در سال ۲۰۲۴ به‌دست گیمرها می‌رسند. اگر عرضه این آثار در سال جاری صحت داشته باشد، انتشار نسخه ریمستر بازی‌های سایبرترون محتمل‌ترین گزینه خواهد بود. بازی Transformers: War for Cybertron در سال ۲۰۱۰ و بازی Transformers: Fall of Cybertron در سال ۲۰۱۲ روانه بازار شدند.

اگر مایکروسافت برای بازسازی بازی‌های Transformers برنامه داشته باشد، باید دید که آیا این آثار به‌شکل انحصاری برای ایکس باکس عرضه می‌شوند یا به پلتفرم‌های دیگر نیز راه می‌یابند. بازی‌های سایبرترون درکنار ایکس باکس برای کامپیوتر و پلی استیشن منتشر شده بود و شاید نسخه ریمستر احتمالی آن‌ها نیز همین رویکرد را در پیش بگیرد. هیچ‌یک از این موارد تاکنون تأیید نشده است و باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات موثق منتظر بمانیم.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات