کیفیت اجرای Stalker 2 روی ایکس باکس مشخص شد

دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱
مطالعه 1 دقیقه
برپایی کمپ در بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
استودیو GSC Game World اعلام کرد که ایکس باکس سری اس از پس اجرای بازی Stalker 2 با نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه برمی‌آید.
تبلیغات

اسلاوا لوکیاننکا، تهیه‌کننده S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl اخیرا در یک مصاحبه به اجرای بازی با نرخ ۲۵ فریم‌برثانیه روی ایکس باکس سری اس اشاره کرد که سروصدای زیادی به پا کرد. اکنون این تهیه‌کننده در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که دچار اشتباه شده است و این کنسول از پس اجرای استالکر ۲ با نرخ ۳۰ فریم برمی‌آید.

درحالی‌که می‌توان انتظار تجربه S.T.A.L.K.E.R. 2 با نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه روی ایکس باکس سری ایکس را داشت، اسلاوا لوکیاننکا خاطرنشان کرد که دیگر کنسول نسل ۹ مایکروسافت به‌راحتی می‌تواند این بازی را با نرخ ۳۰ فریم اجرا کند: «درواقع بهینه‌سازی نسخه ایکس باکس سری اس به‌خوبی پیش می‌رود. به‌طور معمول استالکر ۲ با نرخ ۳۴ تا ۳۶ فریم روی این کنسول اجرا می‌شود؛ هرچند شاید این نتیجه درحال‌حاضر در برخی از بخش‌های بازی حاصل نشود.»

اسلاوا لوکیاننکا اعلام کرد که استودیو GSC Game World می‌خواهد استالکر ۲ در زمان عرضه با حداقل نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه روی ایکس باکس سری اس قابل تجربه باشد. بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 در تاریخ ۳۰ آبان ۱۴۰۳ (۲ نوامبر ۲۰۲۴) دردسترس کاربران پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار می‌گیرد.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات