چند کانسپت هنری جدید از بازی Borderlands 4 منتشر شد

دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
لوگوی رسمی بازی Borderlands 4
تصاویر جدیدی از Borderlands 4، بازی لوتر شوتر و اول شخص استودیوی گیرباکس و 2K منتشر شده است که دنیای آینده نگرانه و فضایی سیاره پاندورا را نشان می‌دهد.
تبلیغات

بعد از اینکه حدود چند ماه خبری از انتشار جزئیات جدید و شایعات مرتبط با بازی Borderlands 4 نبود، شرکت 2K و استودیوی گیرباکس انترتینمنت در جریان رویداد گیمزکام امسال بالاخره از لوتر-شوتر اول شخص جدید خود رونمایی کردند. البته رونمایی رسمی از بوردرلندز 4 نیز اطلاعات زیادی را در اختیار ما قرار نمی‌داد و صرفاً شامل یک تیزر معرفی سینماتیک بود. حالا توسعه‌دهندگان استودیوی گیرباکس تصمیم گرفتند تا با نمایش تصاویر جدید، به آنچه که از این بازی انتظار داریم، نگاه مختصری داشته باشیم.

استودیوی سازنده‌ی بازی در PAX West چند کانسپت هنری جدید از Borderlands 4 را به نمایش گذاشت که حالا در وبسایت رسمی این شرکت نیز منتشر شده است. هرچند که این تصاویر هم نمی‌تواند نمایانگر گیم‌پلی اصلی این بازی مورد انتظار باشد؛ به هر حال می‌تواند یک ایده‌ی اولیه از آنچه که از دنیای بازی انتظار خواهیم داشت را در اختیار ما بگذارد. در ادامه می‌توانید به این تصاویر نگاهی داشته باشید:

تصاویر هنری از دنیای بازی Borderlands 4
تصاویر هنری از دنیای بازی Borderlands 4
تصاویر هنری از دنیای بازی Borderlands 4
2024-9-borderlands-4-concept-art-2

همان‌طور که اشاره شد، تریلر نمایش داده شده در جریان رویداد Opening Night Live یا افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۴ چیز زیادی از این بازی را مشخص نمی‌کند؛ جز اینکه می‌دانیم قرار است که یک نسخه‌ی دیگر از سری محبوب لوتر شوتر گیرباکس را با نقش آفرینی به‌عنوان یکی از شخصیت‌های Vault Hunter دریافت کنیم. این بازی در شرایطی معرفی می‌شود که فیلم اقتباسی Borderlands با استقبال چندانی از سوی مخاطبان خود مواجه نشد. Borderlands 3 آخرین بازی این مجموعه بود که در سال ۲۰۱۹ منتشر شده بود. اوایل سال جاری شرکت 2K با قراردادی به ارزش ۴۶۰ میلیون دلار گیرباکس اینترتینمنت، سازنده بازی‌های بوردرلندز را تصاحب کرد. البته شرکت توکی از زمان شروع به کار Borderlands به‌عنوان ناشر این مجموعه فعالیت می‌کند. همچنین شرکت 2K پس از خریداری Gearbox تأیید کرد که درحال‌حاضر بازی بوردرلندز ۴ مراحل نهایی فرایند توسعه را پشت سر می‌گذارد.

بازی Borderlands 4 قرار است در سال ۲۰۲۵ برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس و پی سی منتشر شود. هنوز تاریخ عرضه دقیق این بازی مشخص نشده است. در ادامه منتظر ارائه جزئیات بیشتر از گیم‌پلی بازی باشید.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات