بازی Dragon Age: The Veilguard مناطق گسترده‌ای برای کاوش دارد

دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴
مطالعه 1 دقیقه
رویارویی قهرمان‌ها با اژدهای غول‌پیکر در بازی Dragon Age: The Veilguard
استودیو بایوور تایید کرد در بازی Dragon Age: The Veilguard مناطق گسترده‌ای برای کاوش آزادانه بازیکن‌ها وجود دارد.
تبلیغات

در سال‌های گذشته شاهد افزایش چشمگیر محبوبیت سبک جهان باز در میان طرفداران بازی‌های ویدیویی بوده‌ایم و همین موضوع، توسعه‌دهندگان را به سوی این سبک کشانده است. درحال‌حاضر برخی بازی‌ها نیازی ندارند که تبدیل به یک اثر جهان باز شوند، اما توسعه‌دهندگان همچنان روی این موضوع اصرار دارند. بااین‌حال زمانی‌که استودیو بایوور در اوایل سال جاری تایید کرد بازی Dragon Age: The Veilguard رویکردی خطی‌تر و مبتنی بر مأموریت خواهد داشت، بسیاری از طرفداران شگفت‌زده شدند.

بااین‌حال تصمیم بایوور این معنا را نمی‌دهد که بازیکن‌های طرفدار کاوش در محیط‌های پهناور در بازی Dragon Age: The Veilguard بی‌نصیب خواهند ماند. این توسعه‌دهنده در بیانیه اخیر خود تایید کرد، اگرچه بسیاری از مأموریت‌های داستانی بازی خطی هستند و به‌صورت دستی طراحی شده‌اند، اما بازیکن‌ها می‌توانند خارج از مأموریت‌های کمپین در محیط‌های بزرگ و باز ازجمله جنگل آرلاتان یا مرداب هوسبرگ آزادانه به کاوش بپردازند.

هنوز نمی‌دانیم محیط‌های باز و قابل کاوش بازی Dragon Age آینده چقدر بزرگ هستند، اما به نظر می‌رسد تیم سازنده تلاش کرده‌ است که تعادل خوبی میان مأموریت‌های داستانی خطی و کاوش آزادانه برقرار کند. بازی Dragon Age: The Veilguard در تاریخ ۱۰ آبان ۱۴۰۳ (۳۱ اکتبر ۲۰۲۴) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات