سازنده خدای جنگ روی چندین بازی معرفی‌نشده کار می‌کند

سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
کریتوس و پسرش در بازی God of War
پروفایل لینکدین مدیر ارشد سانتا مونیکا نشان می‌دهد که این استودیو مشغول توسعه پروژه‌های متعددی است.
تبلیغات

پروفایل لینکدین آلبرتینا چو، مدیر ارشد سانتا مونیکا نشان می‌دهد که استودیو سازنده بازی‌های خدای جنگ، آثار معرفی‌نشده متعددی را در دست ساخت دارد. در رزومه آلبرتینا چو اشاره می‌شود که استودیو Santa Monica مشغول توسعه چندین بازی معرفی‌نشده است. ظاهرا این استودیو به دو تیم تقسیم شده است؛ همان رویکردی که ناتی داگ در سال ۲۰۰۹ در زمان تولید بازی‌های Uncharted 3: Drake’s Deception و The Last of Us در پیش گرفت.

در خلاصه مسئولیت‌های آلبرتینا چو به چندین پروژه معرفی‌نشده اشاره می‌شود: «مدیریت مشترک تیم تولید استودیو سانتا مونیکا (متشکل از ۳۰ تهیه‌کننده) که وظیفه پشتیبانی از ۲۵۰ توسعه‌دهنده داخلی را برعهده دارند و برای خلق و ارائه محتوای چندین پروژه معرفی‌نشده همکاری می‌کنند. مسئول توسعه فردی و آموزش، راهنمایی و مدیریت عملکرد تولیدکنندگان در بسیاری از زمینه‌ها ازجمله هنر، طراحی، فناوری، روایت، جهان‌ها، توسعه خارجی و مدیریت پروژه.»

در گذشته کوری بارلوگ، کارگردان God of War اعلام کرد که استودیو سانتا مونیکا مایل به تولید آی‌پی‌های جدیدی است. کوری بارلوگ اخیرا در شبکه اجتماعی ایکس از بازگشت به سانتا مونیکا برای «به پا کردن آشوب» خبر داد. گفته می‌شود که بازی بعدی کوری بارلوگ بازیکن‌ها را به فضا خواهد برد؛ بنابراین اگر کریتوس در ماجراجویی جدیدی قصد نابودی خدایان فضایی را نداشته باشد، بعید به‌نظر می‌رسد که این کارگردان تنها روی خدای جنگ دیگری کار کند.

در ماه ژوئیه ۲۰۲۴ اعلام شد که استودیو سانتا مونیکا برای توسعه بازی‌های نامعلوم، نیروهای بیشتری جذب می‌کند. در ماه نوامبر ۲۰۲۳ نیز بانی ژان مه، کارگردان روایی سابق Gears of War به‌عنوان کارگردان روایی تازه به استودیو Santa Monica پیوست. درحال‌حاضر اطلاعات زیادی از بازی‌های آتی این استودیو در دست نیست؛ هرچند می‌توان امیدوار بود که بازی جدیدی با تمرکز بر آترئوس ساخته شود یا حتی کریتوس را در یک ماجراجویی فضایی ببینیم.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات