بازی Monster Hunter Wilds هیچ آیتم pay-to-win نخواهد داشت

سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
شخصیت اصلی بازی Monster Hunter Wilds
یویا توکودا، کارگردان بازی Monster Hunter Wilds تأیید می‌کند که Layered Armor در این بازی قابل دستیابی خواهد بود و همچنین هیچ آیتم pay-to-win برای آن در نظر گرفته نشده است.
تبلیغات

بازی Monster Hunter Wilds یک سری تغییرات را از نظر آرمور یا زره شخصیت‌های بازی به همراه خواهد داشت و از سوی دیگر یک سری ویژگی‌های دیگر را در ارتباط با همین مسئله بدون تغییر باقی می‌گذارد. به‌عنوان مثال، حالا بازیکنان می‌توانند فارغ از جنسیت کاراکتر موردنظر، از هر آرموری استفاده کنند. قابلیتی که سال‌ها است مورد درخواست بازیکنان است. از سوی دیگر، یک سری موارد مانند Layered Armor به شکل قبل باقی خواهد ماند.

یویا توکودا، کارگردان بازی Monster Hunter Wilds از استودیوی کپکام، در مصاحبه با یوتیوبر Rurikhan تأیید می‌کند که Layered Armor بعد از مدت زمان مشخصی از تجربه‌ی بازی در دسترس قرار خواهد گرفت. وی در توضیحات خود در اینباره می‌گوید: «وقتی که آن را آنلاک کردید، می‌توانید آزادانه هر Layered Armor مورد نظر خود را بسازید. همچنین خود ما هم در نظر داریم تا یک سری Layered Armor ویژه را به‌عنوان بسته‌ی الحاقی برای بازی منتشر کنیم.» البته هنوز مشخص نیست که این DLC چه زمانی در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه می‌توانید ویدیو این مصاحبه را به‌صورت کامل تماشا کنید:

تماشای ویدیو در یوتیوب

لازم به ذکر است که مانند بازی‌های قبلی این مجموعه، Layered Armor همچنان فقط جنبه‌ی ظاهری دارد و موارد ارائه شده در قالب DLC نیز به‌عنوان آیتم‌های pay-to-win یا آیتم‌هایی که با خرید آن‌ها می‌توانید امتیاز برتری را برای رقابت در بازی داشته باشید، عرضه نمی‌شوند. توکودا تأکید می‌کند که «ما تلاش می‌کنیم رویکردی که همیشه داشتیم را حفظ کنیم.»

کپکام تاکنون برای هر اسلحه‌ای که می‌توانید از آن در بازی Monster Hunter Wilds استفاده کنید، یک تریلر مجزا منتشر کرده و به‌تازگی نیز انتشار ویدیوهای کوتاه معرفی سلاح‌های بازی Monster Hunter Wilds را به پایان رسانده است. Focus Mode احتمالا بزرگ‌ترین ویژگی جدیدی است که به بازی اضافه شده است و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به‌صورت دستی تیرها و ضربات خود را هدف‌گیری کنند. دیگر نیازی به آماده‌سازی یک ضربه با شمشیر بزرگ و از دست دادن هدف به‌خاطر اینکه یک هیولا از پشت به شما حمله می‌کند نخواهید بود. Focus Mode زخم‌های روی بدن هیولاها را مشخص می‌کند و با ضربه زدن به این زخم‌ها می‌توانید آسیب بیشتری به هیولا وارد کنید.

بازی Monster Hunter Wilds اوایل سال ۲۰۲۵ برای پی سی، ایکس باکس سری ایکس و اس و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات