اجرای Dune: Awakening برای ایکس باکس سری اس چالش برانگیز است

سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
شخصیت اصلی بازی Dune Awakening
توسعه‌دهندگان استودیوی Funcom اعلام کردند که ساخت نسخه ایکس باکس سری اس بازی Dune: Awakening برای آن‌ها یک چالش جدی بوده است.
تبلیغات

به نظر می‌رسد که در این مدت فقط گزارش‌هایی از انتقاد توسعه‌دهندگان از دشواری‌هایی که پلتفرم ایکس باکس برای توسعه بازی‌های نسل نهم به وجود آورده است، منتشر می‌شود. محدودیت سخت‌افزاری کنسول ایکس باکس سری اس و چالش‌هایی که برای اجرای بی‌نقص بازی روی این دستگاه در مقابل توسعه‌دهندگان قرار می‌گیرند، موضوعی است که از زمان عرضه‌ی این کنسول اقتصادی تیتر اخبار بوده است.

درحالی که بازی Black Myth: Wukong ترند داغ این روزهای دنیای بازی است، هنوز صحبتی از نسخه‌ی ایکس باکس آن به میان نیامده است. حالا توسعه‌دهندگان استودیوی Funcom نیز اعلام کردند که ساخت نسخه ایکس باکس سری اس بازی Dune: Awakening مشکلات زیادی را برای آن‌ها به وجود آورده است.

اسکات جونیور، از مدیران ارشد استودیوی Funcom در مصاحبه با وبسایت VG247 و در ارتباط با چالش‌های اجرای بازی Dune: Awakening روی کنسول ایکس باکس سری اس می‌گوید، این بازی به‌طور همزمان برای پی سی و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد اما ایکس باکس سری اس و مشکلات ساخت بازی برای آن باعث می‌شود تا آماده‌سازی نسخه‌ی ایکس باکس بازی برای روز نخست عرضه امکان‌پذیر نباشد.

بازی Dune Awakening

برای کسانی که شاید با بازی Dune: Awakening آشنایی نداشته باشند باید گفت که این بازی قرار است دنیای فانتزی آثار فرانک هربرت را در یک مقیاس بزرگ به دنیای ویدیوگیم منتقل و در قالب یک بازی سبک بقای مولتی‌پلیر آنلاین به مخاطبان خود ارائه کند. بازیکنان در دنیای این بازی می‌توانند به لوت کردن، ساخت آیتم‌های مختلف و شرکت در جنگ‌های صحرای آراکیس بر سر قدرت و اسپایس بپردازند. درنهایت شما باید یک خاندان قدرتمند را ایجاد کنید و به تقویت آن بپردازید.

بنابراین با درنظرگرفتن مقیاس بزرگ این بازی و فعالیت‌هایی که در آن صورت می‌گیرد، طبیعی است که توسعه‌دهندگان Funcom برای اجرای بدون مشکل و باکیفیت مطلوب نسخه سری اس این بازی با قدرت محدود سخت‌افزاری آن به مشکل خورده باشند.

هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای Dune: Awakening در نظر گرفته نشده است، اما بازیکنان می‌توانند برای نسخه بتای بازی در وبسایت رسمی این استودیو ثبت‌نام کنند. بازی Dune: Awakening برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات