آیتم‌های جمع آوری شده کاربران در Astro’s Playroom به بازی Astro Bot منتقل می‌شود

سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
سرگرم بودن ربات با گل در بازی Astro Bot Rescue Mission
استودیوی Team Asobi، توسعه‌دهنده بازی Astro Bot برای کنسول PS5 اعلام کرد که ربات‌های آزاد شده‌ی شما در بازی Astro’s Playroom به بازی Astro Bot منتقل خواهند شد.
تبلیغات

بازی Astro Bot قرار است که از این هفته برای کاربران کنسول پلی استیشن 5 در دسترس قرار بگیرد. حالا توسعه‌دهندگان این بازی در استودیوی Team Asobi اعلام کردند که میزان پیشرفت بازیکنان در بازی Astro’s Playroom به این بازی نیز منتقل خواهد شد. Astro’s Playroom یک بازی داخلی برای کنسول PS5 بود که برای نمایش ویژگی‌های کنترلر دوال سنس طراحی شده بود. علاوه‌بر این، این بازی شامل یک سری آیتم‌های قابل جمع آوری نیز می‌شد که حالا مشخص شد اگر آن‌ها را دریافت کرده باشید، می‌توانید به بازی جدید Astro Bot نیز منتقل کنید.

حالا که صحبت از آیتم‌های قابل جمع آوری بازی شد، باید گفت که Astro Bot شامل ۳۰۰ ربات می‌شود که هریک براساس کاراکترهای نام آشنای پلی استیشن طراحی شدند و باید در جریان بازی آن‌ها را شکار کنید.

شخصیت‌های نمادین تاریخ پلی استیشن در قامت ربات‌های بازی Astro Bot

سونی در جریان دومین قسمت از رویدادهای State of Play در سال ۲۰۲۴ از بازی Astro Bot برای کنسول PS5 رونمایی کرد. استودیو تیم آسوبی، سازنده بازی Astro Bot قبلا گفته است استرو بات یک ماجراجویی تمام‌عیار است که چهار برابر بزرگ‌تر از بازی Astro’s Playroom است. این بازی گیمرها را به یک ماجراجویی فضایی بزرگ در بیش از ۵۰ دنیای متنوع و هیجان‌انگیز دعوت می‌کند. به‌علاوه، این اثر تاکنون بزرگ‌ترین ساخته این سازنده ژاپنی است و بالای ۸۰ مرحله و ۱۵ قابلیت جدید دارد. همچنین کریستوفر درینگ از رسانه گیم اینداستری در یک پادکست مدعی شده است که بازی Astro Bot بیشتر از سه سال در دست توسعه قرار دارد و تقریبا ۶۰ نفر روی آن کار کرده‌اند. به این ترتیب برای دانلود این بازی، باید انتظار اشغال فضایی بالغ بر ۶۶ گیگابایت از حافظه کنسول را داشته باشید.

کاربران پلی استیشن 5 در تاریخ ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ (۶ سپتامبر ۲۰۲۴) می‌توانند به تجربه این بازی بپردازند.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات