تهیه‌کننده سری Mario + Rabbids یوبیسافت را ترک کرد

سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
تصویر بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle
طبق اعلام رسمی، خانم کریستینا ناوا تهیه‌کننده سری Mario + Rabbids، از شعبه میلان یوبیسافت جدا شده است.
تبلیغات

یکی دیگر از توسعه‌دهندگان ارشد تیم Mario + Rabbids یک ماه پس از خروج کارگردان خلاق استودیو، شعبه میلان یوبیسافت را ترک کرده است. کریستینا ناوا تهیه‌کننده هر دو بازی Mario + Rabbids بود و همچنین در تولید Star Wars Outlaws با استودیوی مسیو اینترتینمنت مشارکت داشت. کریستینا ناوا جدایی خود را در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد و اظهار داشت که نقش بعدی او در صنعت ویدیو گیم مشخص شده است؛ اما هنوز در موقعیتی نیست که آن را اعلام کند.

او گفت: «۳۰ اوت ۲۰۲۴ (۹ شهریور ۱۴۰۳) تاریخ انتشار بازی Star Wars Outlaws و آخرین روز حضور من در یوبیسافت بود. تصمیم گرفتم یوبیسافت میلان را ترک کنم؛ جایی که ۱۶ سال فوق‌العاده را با افراد باورنکردنی گذراندم. هم‌اکنون فصل جدیدی از داستان زندگی‌ام را آغاز کرده‌ام؛ اما هنوز آماده به اشتراک گذاشتن آن نیستم.

والپیپر بازی Star Wars Outlaws

من واقعا از همکاری با دوستان فوق‌العاده بااستعداد خود در شعبه میلان لذت برده‌ام. ما با همکاری نینتندو، بازی‌های عجیب و غریبی مانند Mario + Rabbids را خلق کردیم. دوستان عزیز، برای شما در تلاش‌های آینده‌تان آرزوی موفقیت می‌کنم و از تمام بازیکنانی که در این سال‌ها به من محبت داشته‌اند سپاسگزارم.»

خروج کریستینا ناوا تقریبا یک ماه پس از خروج دیوید سولیانی کارگردان Mario + Rabbids، اتفاق می‌افتد که در پایان ماه ژوئیه (اوایل مرداد) یوبیسافت را ترک کرد. سولیانی نیز در مورد مقصد بعدی خود گفت که تصمیم گرفته است ماجراجویی جدیدی را آغاز کند؛ اما جزئیات آن را فعلا به اشتراک نخواهد گذاشت.

به‌گفته یوبیسافت اولین بازی Mario + Rabbids از سال ۲۰۱۷ تاکنون به بیش از ۱۰ میلیون بازیکن رسیده است. دنباله آن با نام Sparks of Hope در سال ۲۰۲۲ منتشر شد و به‌گفته برخی منابع بیش از ۳ میلیون نسخه فروش داشته است. با وجود نقدهای مثبت، Sparks of Hope از لحاظ تجاری ناامیدکننده ظاهر شد و یوبیسافت اعلام کرد که از عملکرد ضعیف آن در هفته‌های پایانی سال ۲۰۲۲ شگفت‌زده شده است.

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات