نسخه دسترسی زودهنگام Memoriapolis منتشر شد

سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
جهان بازی Memoriapolis
استودیوی سازنده Memoriapolis با انتشار تریلری اعلام کرد که نسخه دسترسی زودهنگام بازی، هم‌اکنون روی پلتفرم استیم عرضه شده است.
تبلیغات

نسخه دسترسی زودهنگام Memoriapolis هم‌اکنون قابل تجربه است و می‌توانید آن را در فروشگاه استیم خریداری کنید. در توضیحات بازی آمده است: «Memoriapolis شما را به ساختن شهری دعوت می‌کند که ۲۵۰۰ سال تاریخ، از عهد عتیق تا عصر روشن‌گری را در بر می‌گیرد. فرهنگ خود را انتخاب کنید، منابع را مدیریت کنید، با رویدادهای تاریخی رو‌به‌رو شوید و اثر خود را در تاریخ به جا بگذارید.» همچنین استودیوی توسعه‌دهنده ویژگی‌های کلیدی بازی را به‌صورت زیر شرح داده است:

  • پیشرفت تاریخی پویا: در دوره‌های تاریخی متمایز حرکت کنید و انتخاب‌های مهمی انجام دهید که بر توسعه و چیدمان شهر تأثیر می‌گذارند.
  • مدیریت ساختمان و برنامه‌ریزی استراتژیک شهری: بر هنر تداخل با دوره‌های تاریخی مسلط شوید. ساختمان‌ها را حفظ یا تخریب کرده و مرکز شهر را به‌طور استراتژیک تعیین کنید.
  • بهینه‌سازی منابع: منابع را به‌طور موثر جمع‌آوری، تبدیل و تجارت کنید تا به رشد و شکوفایی شهر کمک کنند.
  • جمعیت و سیاست: نیازهای شهروندان را برآورده و تعادل سیاسی را حفظ کنید. همچنین باید احکامی برای شکل دادن به آینده شهر صادر شود. بی‌توجهی به خواسته‌های مردم می‌تواند به پایان حکومت و بازی شما منجر شود.
  • تأثیر جهانی: بناهای نمادین بسازید و دامنه جهانی شهر را گسترش دهید تا جایگاه خود را در تاریخ مستحکم کنید. علاوه‌بر این با چالش‌های خارجی روبه‌رو شوید که می‌توانند بر شهر تأثیر بگذارند.

ژان باپتیست مدیرعامل شرکت 5PM Studio درباره بازی می‌گوید: «ما می‌خواستیم بازی‌ای بسازیم که نه‌تنها تفکر استراتژیک بازیکنان را به چالش بکشد، بلکه به آن‌ها اجازه دهد تا هیجان ساختن یک تمدن را از پایه تجربه کنند. Memoriapolis ترکیب منحصر‌به‌فردی از ساخت شهر و شبیه‌سازی تاریخی را ارائه می‌دهد و بازیکنان را به انتخاب‌های تأثیرگذار دعوت می‌کند که سرنوشت کلان شهرشان را رقم می‌زند.» در ادامه می‌توانید به تماشای جدیدترین تریلر بازی بپردازید:

دانلود از آپارات

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات