تاریخ انتشار بازی Son and Bone مشخص شد

چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
پوستر بازی Son and Bone
استودیو تیم‌کیل مدیا تاریخ انتشار بازی Son and Bone را برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر اعلام کرد.
تبلیغات

استودیو تیم‌کیل مدیا که با توسعه بازی Quantum Error به موفقیت چندانی دست نیافت، به بازیکن‌ها وعده داده بود که بازی تیراندازی اول‌شخص Son and Bone را در کوتاه‌ترین زمان ممکن عرضه کند. کمی قبل، این استودیو تایید کرد که بازی در تاریخ ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ (۴ سپتامبر ۲۰۲۴) برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر می‌شود و به‌همین مناسبت تریلری را برای طرفداران به اشتراک گذاشت که شباهت زیادی با آخرین تریلر گیم‌پلی بازی دارد.

داستان بازی Son and Bone به مأموریت شخصیتی به‌نام کلانتر سام جاج (Sheriff Sam Judge) برای نجات گروگان‌ها از دست چند راهزن می‌پردازد. بااین‌حال اتفاقی پیش‌بینی نشده کلانتر را به‌دوران ماقبل تاریخ و زمان دایناسورها می‌برد. خوشبختانه سام، راه مقابله با دایناسورها یعنی استفاده از انواع تفنگ و مسلسل را پیدا می‌کند تا با گلوله‌های آتشین فراوان دشمنان را تکه‌تکه کند. بازیکن‌ها در این ماجراجویی تازه به انواع اسلحه و تجهیزات ازجمله تیربار، نارنجک‌انداز، تفنگ پلاسمایی و موارد دیگر دسترسی خواهند داشت. تمامی سلاح‌های بازی بدون نیاز به بارگذاری مجدد و به‌صورت پیوسته شلیک می‌کنند تا وقفه‌ای در گیم‌پلی اکشن آن ایجاد نشود.

علاوه‌براین بازیکن‌ها می‌توانند حرکت‌های تمام‌کننده عجیب‌و‌غریبی روی دایناسورها اجرا کنند که ازجمله آن‌ها می‌توان به کوبیدن دایناسور روی زمین اشاره کرد. بازی Son and Bone درکنار بخش اکشن شلوغ خود به بازیکن‌ها امکان کاوش در محیط و عبور از موانع پلتفرمینگ را می‌دهد. محیط‌های بازی در مقیاس نسبتا بزرگی طراحی شده‌اند و به نظر می‌رسد میدان جنگ خوبی برای کشتار دایناسورها باشد.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات