تریلر تازه بازی Dragon Age: The Veilguard مناطق جدیدی را نشان می‌دهد

چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
شخصیت اصلی و همراهانش در بازی Dragon Age: The Veilguard
جدیدترین تریلر بازی Dragon Age: The Veilguard به نمایش مناطق تازه و مکانیسم‌های گیم‌پلی اختصاص دارد.
تبلیغات

استودیو بایوور تریلر مفصل تازه‌ای از گیم‌پلی بازی موردانتظار Dragon Age: The Veilguard را ازطریق کانال IGN First به اشتراک گذاشته است که در آن کورین بوش، کارگردان بازی و جان اپلر، کارگردان خلاق، برای ارائه جزئیات بیشتر درباره دو منطقه Lighthouse و Crossroads حضور دارند.

همانطورکه در تریلر می‌بینیم، روک به‌همراه داورین و آسان برای آزاد کردن گریفین‌ها به The Cauldron می‌رود. برای انجام این مأموریت آن‌ها باید ازطریق Crossroads خود را به مقصد برسانند. منطقه Crossroads به‌عنوان مکانی اسرارآمیز شناخته می‌شود و انعکاسی از دنیای واقعی را نشان می‌دهد. بازیکن در اینجا تجسمی از مناطق واقعی دنیای بازی را مشاهده می‌کند و باید برای اولین سفر خود به هر منطقه، ابتدا از Crossroads عبور کند.

مبارزه با دشمنان دره‌ سرسبز در بازی Dragon Age: The Veilguard

درحالی‌که پس از اولین عبور بازیکن می‌توان با گزینه فست تراول خود را به مناطق باز شده رساند، توسعه‌دهندگان انواع محتوای اسرارآمیز و مخفی را در Crossroads گنجانده‌اند. این منطقه در گذشته میدانی برای تمرین مبارزه و پایگاه سولاس در نبرد او علیه خدایان الف بوده است و چیزهای زیادی برای اکتشاف خواهد داشت. یکی از مکان‌های Crossroads قلعه Gray Hold است که توسط نگهبانان خاکستری (Grey Wardens) ساخته شده است و به بازیکن‌ها فرصت بازیابی می‌دهد. علاوه‌براین مأموریت‌های مختلفی برای انتخاب وجود خواهند داشت و بازیکن با مراجعه به تاجر می‌تواند آیتم‌های تازه‌ای برای ارتقای تجهیزات خود خریداری کند.

در ادامه ماجراجویی شخصیت‌های بازی می‌توانیم دارک‌اسپاون را ببینیم که قدرت‌های کلاس Mage را به نمایش می‌گذارد. کلاس Mage در مقایسه با Warrior و Rogue بیشتر روی کنترل میدان نبرد ازطریق جادو تمرکز دارد. همچنین برای مبارزه تن‌به‌تن و نزدیک می‌توان از یک خنجر جادویی استفاده کرد که در طراحی مبارزات آن از بیلد Night Enchanter الهام گرفته شده است. در بخشی از گیم‌پلی می‌بینیم بازیکن می‌تواند نمادهای عناصر را روی دشمنان قرار دهد و با ضربه خنجر آن‌ها را فعال کند.

بازی Dragon Age: The Veilguard در تاریخ ۱۰ آبان ۱۴۰۳ (۳۱ اکتبر ۲۰۲۴) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.

مشاهده تریلر از یوتیوب

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات