بازی Assassin's Creed Shadows یکی از مکانیسم‌های محبوب مجموعه را بازمی‌گرداند

چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نائوئی و یاسوکه در بازی Assassin’s Creed Shadows
طرفداران می‌توانند منتظر بازگشت یک مکانیسم محبوب گیم‌پلی در بازی Assassin's Creed Shadows آینده باشند.
تبلیغات

مجموعه محبوب Assassin's Creed در طول تاریخ خود دستخوش تغییرات زیادی شده است؛ به‌طوری‌که توسعه‌دهندگان متناسب با دوره تاریخی و شخصیت اصلی داستان هر نسخه، به حذف یا اضافه کردن ویژگی‌های مختلف گیم‌پلی پرداخته‌اند. این موضوع نشان می‌دهد با گذر زمان و عرضه نسخه‌های جدید Assassin's Creed، توسعه‌دهندگان مجبور هستند که برخی ویژگی‌های محبوب طرفداران را حذف کنند؛ به‌ویژه پس از تغییر رویکرد مجموعه به سمت نقش‌آفرینی در سه نسخه Origins ،Odyssey و Valhalla، شاهد تغییرات گسترده و حذف بسیاری از ویژگی‌های بازی‌های قدیمی سری بودیم.

حال به نظر می‌رسد شرکت یوبیسافت برنامه دارد که یکی از ویژگی‌های جذاب و کاربردی نسخه‌های قدیمی را در بازی آینده بازگرداند. یوبیسافت در جدیدترین مقاله وب‌سایت رسمی مجموعه تایید کرد که بازی Assassin's Creed Shadows میزبان مکانیسم قتل دوتایی (Double Assassination) خواهد بود که به بازیکن امکان می‌دهد همزمان دو دشمن را در یک حرکت به قتل برساند. یوبیسافت آخرین بار از این ویژگی در بازی Assassin's Creed Syndicate سال ۲۰۱۵ بهره برد و از آن زمان طرفداران از این مکانیسم محروم بوده‌اند.

نائوئه در بازی Assassin's Creed Shadows

باتوجه‌به اینکه نسخه Shadows با ارائه رویکرد دو شخصیت همزمان با ویژگی‌های کاملا متفاوت قصد دارد رنگ تازه‌ای به سیستم مخفی‌کاری سری ببخشد، بازیکن‌ها می‌توانند با کنترل نائوئه به انواع ترفندهای چابک و مخفی‌کاری دسترسی داشته باشند. نائوئه باتوجه‌به سبک تعلیم شینوبی و جثه کوچک‌تر خود می‌تواند روی زمین بخزد، از تونل‌های کوچک زیر ساختمان‌ها عبور کند و با خاموش کردن منابع نوری و گسترش تاریکی، در سایه به دشمنان حمله کند.

حال یوبیسافت تایید کرده است این شخصیت باتوجه‌به سلاحی که در دست دارد، می‌تواند انواع ویژه‌ای از قتل‌های تمام‌کننده را اجرا کند. یکی از این قتل‌ها به توانایی کشتار دوتایی مربوط است که به نائوئه امکان می‌دهد با تیغه مخفی و تونفای خود همزمان دو دشمن را از پای درآورد. یوبیسافت هنوز این ویژگی را در گیم‌پلی بازی به نمایش نگذاشته است و باید منتظر ویدیوهای آینده این بازی بمانیم.

بازی Assassin’s Creed Shadows در تاریخ ۲۵ آبان ۱۴۰۳ (۱۵ نوامبر ۲۰۲۴) روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات