بتسدا می‌خواهد محبوبیت Starfield به‌اندازه Skyrim تداوم داشته باشد

چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
کاوش در فضا با سفینه در بازی Starfield
شرکت بتسدا تمایل دارد با پشتیبانی از بازی Starfield، آن را به موفقیت و محبوبیتی مشابه Skyrim برساند.
تبلیغات

بتسدا همیشه با قاطعیت اعلام کرده است برای چند سال آینده از بازی نقش‌آفرینی و علمی-تخیلی Starfield پشتیبانی خواهد کرد و تاکنون که حدود یک سال از عرضه این بازی می‌گذرد، به تعهد خود کاملا پایبند بوده است. بااینکه این بازی در زمان انتشار نتوانست انتظارات گسترده‌ای که با تبلیغات ایجاد کرده بود را برآورده کند، بتسدا همچنان مصمم است مشابه سایر بازی‌های محبوب خود از جمله The Elder Scrolls V: Skyrim که سال‌ها است در اوج محبوبیت قرار دارد، به‌مدت طولانی از Bethesda پشتیبانی کند.

در توضیح همین موضوع تیم لامب، کارگردان خلاق شرکت بتسدا در مصاحبه اخیر خود توضیح داد: «ما می‌خواهیم برای مدتی طولانی به پشتیبانی از بازی Starfield ادامه دهیم؛ بنابراین ما همیشه ایده‌هایی در سطوح مختلف کامل بودن در اختیار داریم و همواره مشغول توسعه چیزهای جدید هستیم».

بتسدا امیدوار است با پشتیبانی مداوم از بازی Starfield، بازیکن‌ها را سرگرم نگه دارد و به موفقیتی چندساله مشابه با چیزی که با Skyrim به آن رسید، دست یابد. این شرکت برای نشان دادن توجه به بازخورد بازیکن‌ها و افزایش جذابیت آن بسته الحاقی Shattered Space را تدارک دیده که در آن وسیله نقلیه جدید REV-8 برای پیمایش سریع‌تر روی سطح سیاره‌ها گنجانده شده است.

مبارزه با دشمنان در بازی Starfield

در ادامه لامب به محتوای گسترشی بیشتر Starfield در خط تولید بتسدا اشاره کرد و توضیح داد: «من نمی‌خواهم وعده‌های افراطی بدهم اما محتوای بیشتری در راه است». این گفته کارگردان خلاق بتسدا نشان می‌دهد توسعه‌دهنده در حال توسعه به‌روزرسانی‌ها و محتوای گسترشی بیشتری است تا از ادامه تعامل بازیکن‌ها با Starfield اطمینان داشته باشد.

طبق آمار منتشر شده توسط پایگاه تحلیل SteamDB، بازی Starfield در آوریل گذشته به سطح پایینی از استقبال بازیکن‌ها رسید و آمار اوج بازیکن‌های همزمان آن تا ۸۷۱۳ نفر کاهش یافت. این آمار برای یک بازی تک‌نفره و داستانی فاجعه نیست، اما هنوز تا رسیدن به سطح انتظار بستدا فاصله زیادی دارد. بااین‌حال به‌لطف انتشار به‌روزرسانی‌های مداوم، آمار بازیکن‌های استیم این بازی شروع به افزایش کرد و تا اوت ۲۰۲۴ به ۱۵۹۰۸ نفر رسید که نشان‌دهنده روند مثبت محبوبیت آن است.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات