بازی Death Stranding 2 قدرت پلی استیشن ۵ پرو را نمایش خواهد داد

چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
Death Stranding 2
احتمال می‌رود که بازی Death Stranding 2 جزو اولین بازی‌هایی باشد که سونی برای کنسول پلی استیشن ۵ پرو در نظر گرفته است.
تبلیغات

شکی نیست که کنسول پلی استیشن ۵ پرو به‌زودی معرفی می‌شود. سونی تاکنون نقشه راه رسمی از بازی‌هایی که قرار است برای این کنسول عرضه شوند ارائه نداده است اما طبق یک پست تازه منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، به‌نظر می‌رسد که Death Stranding 2 یکی از اولین بازی‌های این کنسول باشد.

دث استرندینگ ۲ قطعا بازی‌ای است که اجرای آن کار سختی است. ویدیوهایی که از گیم‌پلی این بازی دیدیم نشان می‌دهد که گرافیک سنگینی دارد و همین باعث می‌شود تا فرض کنیم که پلی استیشن ۵ پرو یک گزینه عالی برای اجرای آن است. دستیار هیدئو کوجیما اخیرا تصویری از خود منتشر کرده که در آن مشغول بازی کردن چیزی است که به‌نظر نسخه توسعه‌دهنده بازی دث استرندینگ ۲ می‌آید.

نکته جالب توجه در این تصویر، کنسول او است که روی آن پوشانده شده است. با اینکه سخت است باور کنیم که کوجیما در حال تبلیغ غیرمستقیم این کنسول جدید است اما اگر نشانه‌ها را کنار هم بگذاریم به همین نتیجه می‌رسیم. می‌دانیم که سونی یک قرارداد عرضه انحصاری برای دث استرندینگ با کوجیما دارد. بنابراین می‌توان گفت که Death Stranding 2 یک گزینه عالی برای آن‌ها به‌حساب می‌آید تا با کنسول جدید خود از آن رونمایی کنند.

کنسول PS5 PRO

حال اگر به زمان‌بندی انتشار این تصویر نیز دقت کنیم می‌بینیم که دقیقا در زمانی منتشر شده که انتظار می‌رود کنسول جدید سونی نیز به‌زودی معرفی شود. طبق گزارش‌ها، سونی در حال برنامه‌ریزی یک رویداد State of Play برای ماه جاری است که احتمال دارد در آن اولین نیم‌نگاه به بازی دث استرندینگ ۲ را پخش و شاید حتی تاریخ عرضه آن را نیز اعلام کند.

با درنظرگرفتن همه موارد، پلی استیشن ۵ پرو بدون شک ایده‌آل‌ترین کنسول برای تجربه اکثر بازی‌ها در سال ۲۰۲۵ است. در این سال قرار است شاهد عرضه GTA 6 و دث استرندینگ ۲ باشیم و داشتن پلی استیشن ۵ پرو احتمالا به این معنی است که قرار است هر دو این بازی‌ها را با بهترین رزولوشن و نرخ فریم ممکن تجربه کنیم.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات