عرضه Star Wars Outlaws باعث افت ارزش سهام یوبیسافت شده است

چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
زندانی شدن کی وس در بازی Star Wars Outlaws
تحلیل اقتصادی اخیر نشان می‌دهد عرضه بازی Star Wars Outlaws مطابق انتظار یوبیسافت پیش نرفته و باعث افت ارزش سهام این شرکت شده است.
تبلیغات

بازی Star Wars Outlaws جدیدترین اثر جهان باز و AAA شرکت یوبیسافت به حساب می‌آید که اخیرا در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفته است. با اینکه یوبیسافت هزینه‌های زیادی برای توسعه و تبلیغات این بازی جدید کرده بود، Star Wars Outlaws در رسیدن به فروش موردانتظار عرضه ناکام ماند. طبق گزارش تحلیل‌گران، بازی Star Wars Outlaws که از بزرگ‌ترین محصولات یوبیسافت در سال جاری به شمار می‌آید، در بازار بریتانیا حدود ۵۵ درصد کمتر از Star Wars Jedi: Survivor شرکت ریسپاون فروش فیزیکی داشته است. بااینکه این آمار شامل فروش دیجیتالی دو بازی مذکور نمی‌شود، اما برای افت ارزش سهام یوبیسافت کافی به‌نظر می‌رسد.

دنیل کرون، تحلیلگر J.P. Morgan در جدیدترین مقاله خود خاطرنشان کرده است ارزش سهام یوبیسافت پس از انتشار بازی Star Wars Outlaws به کمترین مقدار خود از دسامبر ۲۰۱۴ رسیده است و هم‌اکنون معادل ۱۵.۴۵ یورو قیمت دارد. این تحلیلگر در ادامه توضیح داد با اینکه بازخوردها و امتیازهای این بازی مثبت بودند، اما در برآورده کردن انتظار ناشر در زمینه فروش ناکام بوده است. در ادامه کرون پیش‌بینی فروش خود از این بازی تا پایان مارس ۲۰۲۵ را نسبت به قبل دو میلیون واحد کاهش داد تا به رقم پنج میلیون واحدی برسد.

یوبیسافت هفته گذشته بازی Star Wars Outlaws را برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه کرد. این ناشر هنوز آمار رسمی فروش زمان عرضه بازی خود را فاش نکرده است.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات