تریلر جدید Mortal Kombat 1 به معرفی شخصیت سکتور می‌پردازد

چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
مبارز بازی Mortal Kombat 1
جدیدترین ویدیوی بازی Mortal Kombat 1 به معرفی شخصیت سکتور می‌پردازد و گیم‌پلی آن را به طرفداران نشان می‌دهد.
تبلیغات

جدیدترین تریلر Mortal Kombat 1 نگاهی به شخصیت سکتور می‌اندازد. سکتور یکی از شخصیت‌های بسته‌الحاقی Khaos Reigns است و در Kombat Pack 2 عرضه خواهد شد. در ادامه آخرین اطلاعات مربوط‌ به این کاراکتر و تریلر گیم‌پلی آن را مشاهده می‌کنید:

«در دوره جدید خدای آتش لیو کانگ، سکتور غوطه‌ور در فرهنگ لین کوئیِ بزرگ شد. پدرش جنگجوی اصلی آن به شمار می‌رفت و مادرش یک مبارز برجسته بود. این دانش گسترده در مورد تسلیحات و مهارت‌های رزمی مهیب که از پدر و مادرش منتقل شده است، سکتور را تبدیل به یک کامباتانت می‌کند که مانند هیچ‌کس دیگری نیست.

ساب زیرو دیدگاه بزرگ خود را برای آینده لین کوئی با سکتور در میان گذاشت و او را به‌عنوان قابل اعتمادترین ستوان خود انتخاب کرد. اکنون سکتور قصد دارد فرهنگ لین کوئی را به تکامل برساند و کسانی که نمی‌توانند تغییر کنند، حذف خواهند شد.»

مجموعه حرکت مرگبار سکتور در تریلر جدید کاملا به نمایش گذاشته شده است. همچنین تسلیحات پیشرفته او مانند شعله افکن، حملات موشکی و رانشگرهای موشکی برای ازبین‌بردن حریفان نشان داده می‌شوند. ویدیوی مورد بحث به ویژگی Animality نیز اشاره می‌کند؛ حرکت پایانی وحشیانه‌ای که به سکتور اجازه می‌دهد تا به یک کرگدن تبدیل شود و مخالفان شکست‌خورده خود را از بین ببرد.

تماشای تریلر از یوتیوب

رسما اعلام شده است که سکتور به‌همراه پنج شخصیت دیگر در قالب بسته‌الحاقی Khaos Reigns در تاریخ ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۴ (۳ مهر ۱۴۰۳) به Mortal Kombat 1 خواهد آمد. بازی Mortal Kombat 1 هم‌اکنون برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات