پورت‌های پی‌ سی باعث سردرگمی پلی استیشن شده‌اند

چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۷
مطالعه 1 دقیقه
آثار استودیوهای سونی
یکی از تحلیل‌گران صنعت ویدیو گیم استدلال می‌کند که پورت‌های پی‌سی باعث شده‌اند سونی تمرکز مناسبی روی کنسول‌ها نداشته باشد.
تبلیغات

سپتامبر ماه خوبی برای پلی استیشن نبوده است. بازی Concord مدت کوتاهی پس از انتشار به یک شکست بزرگ تبدیل شد و در آینده نزدیک سرورهای آن برای همیشه خاموش می‌شوند. حال یک تحلیل‌گر ژاپنی به بررسی استراتژی فعلی سونی پرداخته است. به‌نظر می‌رسد این غول بازی‌سازی در شرایط سختی به سر می‌برد و تحلیل‌گر مذکور باور دارد که مشکلات امروز پلی استیشن به‌خاطر فقدان هدف است.

هیدکی یاسودا به‌تازگی نظر خود را در مورد پلی استیشن به اشتراک گذاشته و اعلام کرده است که کسب‌وکار سونی در حال حاضر با مشکل مواجه است. او به فروش کم‌تر از حد انتظار پلی استیشن ۵ در مقایسه با پلی استیشن ۴ اشاره کرد و اظهار داشت که استراتژی پلی استیشن برای انتشار بازی‌ها روی پی‌سی خیلی واضح نیست. او گفت: «به‌دلیل تصمیم سونی برای انتشار بازی‌ها روی پی‌سی، اکنون هدف کسب‌وکار آن‌ها مشخص نیست.»

هیدکی یاسودا می‌گوید که یک چشم‌انداز مبهم بدتر از یک کسب‌وکار رو به افول است. او همچنین نگران است که با وجود انتظارات، پلی استیشن ۵ نتواند به اندازه نسل قبلی خود بفروشد. نظر این تحلیل‌گر تا حدی درست به‌نظر می‌رسد؛ اما چشم‌انداز پلی استیشن این است که کسب‌وکار را به یک اکوسیستم فراگیر تبدیل کند. سونی نیز مانند مایکروسافت نمی‌خواهد تنها روی کنسول‌ها متمرکز باشد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ آیا با اظهارات هیدکی یاسودا موافق هستید؟

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات