به‌روزرسانی جدید بازی No Man's Sky ویژگی جذابی را اضافه کرده است

چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
مواجهه با هیولای دریایی در بازی No Man's Sky
استودیو هلو گیمز در جدیدترین به‌روزرسانی رایگان بازی No Man's Sky ویژگی جذابی را گنجانده است.
تبلیغات

جدیدترین به‌روزرسانی رایگان بازی No Man's Sky از راه رسیده و به‌نظر می‌رسد استودیو Hello Games مکانیسمی را که برای مدت طولانی توسط طرفداران درخواست شده بود به بازی آورده است. به‌روزرسانی The Aquarius به‌همراه پچ ۵.۱۰ ارائه می‌شود و مکانیسم ماهیگیری را به‌عنوان یک ویژگی جدید گیم‌پلی در دسترس بازیکن‌های No Man's Sky قرار می‌دهد.

استودیو هلو گیمز درباره اضافه کردن مکانیسم ماهیگیری گفت: «بازیکن‌ها هم‌اکنون می‌توانند با کاوش در جهان بازی به نقاط ایده‌آل آبی برای صید ماهی برسند. شما می‌توانید در هنگام ماهیگیری به‌تنهایی منتظر بنشینید و به ماجراجویی‌های آینده خود فکر کنید یا همراه‌با دوستان خود درحالی‌که به مناظر دوردست سیاره‌های بیگانه خیره شده‌اید، منتظر به دام افتادن ماهی باشید».

بازیکن‌ها می‌توانند چوب ماهیگیری را به جعبه‌ابزار چندکاره خود اضافه کنند تا بتوانند در میان آب‌ها به صید ماهی بپردازند. استودیو هلو گیمز بیش از ۱۶۰ نوع ماهی مختلف را در سیاره‌های گوناگون بازی پخش کرده است. در نکته‌ای جالب انواعی از ماهی‌ها فقط در ساعات مشخصی از شبانه‌روز یا در شرایط آب‌و‌هوایی خاصی ظاهر می‌شوند. بازیکن‌ها می‌توانند از ساحل به ماهیگیری بپردازند یا با کمک Exo-Skiff به داخل آب بروند تا موجودات دریایی را در آب‌های عمیق‌تر صید کنند.

ماهیگیری به همراه دوستان در بازی no man's sky

همچنین بازیکن‌ها می‌توانند از انواع طعمه برای ماهیگیری بهره ببرند؛ برای مثال برای شکار ماهی‌های معمولی می‌توان از طعمه‌های عادی و برای صید ماهی‌های افسانه‌ای و کمیاب باید از طعمه مخصوص استفاده کرد. علاوه‌براین بطری‌هایی در محل ماهیگیری پراکنده شده‌اند که در آن‌ها اطلاعات کمکی از سایر ماهیگیران برای بازیکن‌ها قرار دارد. ماهی‌هایی را که توسط بازیکن‌ها صید می‌شوند می‌توان برای پختن و خوردن استفاده کرد؛ ازهمین‌رو به‌روزرسانی The Aquarius انواع مختلفی از دستورالعمل‌های پخت غذاهای جدید با استفاده از گوشت ماهی‌ها را اضافه کرده است.

علاوه‌براین، کاتالوگ شگفتی‌ها (Wonders Catalogue) بازی هم‌اکنون شامل بخش جدیدی است که به ثبت دستاوردهای ماهیگیری بازیکن اختصاص دارد و در آن می‌توان دسته‌های مختلف ازجمله انواع ماهی‌های صیدشده، وزن آن‌ها و نحوه صید انواع خاصی از ماهی‌ها را پیدا کرد. به‌روزرسانی The Aquarius به بازیکن‌ها امکان می‌دهد تورهای صید ماهی شناور خود را در محل‌های ماهیگیری مستقر کنند تا بتوانند برای انجام مأموریت‌های دیگر به سایر نقاط جهان سفر کنند و پس‌از‌آن برای برداشت ماهی‌های صیدشده بازگردند.

استودیو هلو گیمز به‌مناسبت اضافه کردن ویژگی ماهیگیری رویداد Aquarius Expedition را از امروز آغاز کرده است تا بازیکن‌های No Man's Sky در سراسر کهکشان به مدت ۶ هفته در چالش‌های مختلف ماهیگیری شرکت کنند و پاداش‌های ویژه ازجمله چوب ماهیگیری Lost Angler، جت‌پک زیر آب و محتوای سفارشی‌سازی قایق را به‌دست آورند. در ادامه می‌توانید تریلر این به‌روزرسانی را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات