کارگردان بازی Star Wars Outlaws از امتیاز متاکریتیک آن ناامید شده است

پنج‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
کای سوار بر اسپیدر روبرو منظره کهکشانی در بازی Star Wars Outlaws
کارگردان بازی Star Wars Outlaws تایید کرد که از نمرات متاکریتیک این بازی کمی ناامید شده است.
تبلیغات

بازی Star Wars Outlaws هفته گذشته منتشر شد و برخلاف انتظار یوبیسافت نتوانست شروع قدرتمندی را تجربه کند. درادامه گزارش‌ها نشان دادند که عرضه ناموفق این بازی منجر به سقوط ارزش سهام یوبیسافت شده است. درکنار این موارد می‌توان گفت که عملکرد Star Wars Outlaws از نظر نقدها و نمرات منتقدان نیز وضعیت بهتری برای ناشر فرانسوی نداشته است؛ به‌طوری‌که این بازی درحال‌حاضر پس از دریافت ۸۱ بررسی منتقدان مجموع امتیاز ۷۶ را در وبسایت متاکریتیک کسب کرده است. بااینکه این امتیاز بازی را در رده‌ای فاجعه‌بار قرار نمی‌دهد، اما کمتر از آن چیزی است که یوبیسافت و برخی طرفداران از آن انتظار داشتند.

حال به نظر می‌رسد کارگردان Star Wars Outlaws هم یکی دیگر از افرادی به شمار می‌آید که نمرات متاکریتیک بازی مطابق انتظارش نبوده است. جولیان گریتی، کارگردان خلاق، در مصاحبه‌ای با گیمزرادار از امتیاز متاکریتیک کسب شده بازی ابراز ناامیدی کرد و گفت: «من از متاکریتیک کمی ناامید هستم. بااینکه شناخت مطبوعات و منتقدان برای ما بسیار مهم است، اما بازیکن‌ها واقعا با کاری که ما انجام دادیم ارتباط برقرار می‌کنند».

تیراندازی کای وس به سمت نیروهای امپراتوری در بازی Star Wars Outlaws

گریتی در ادامه خاطرنشان کرد استودیو مسیو اینترتینمنت باوجود استقبال و بازخوردهای متفاوتی که از بازی Star Wars Outlaws شده است، احساس غرور، شادی و موفقیت می‌کند: «این برای من بسیار خوشحال‌کننده است وقتی می‌بینم بازیکن‌ها تصاویر جذابی را گرفته‌اند و در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند. من فکر می‌کنم این موضوع به‌خوبی ثابت می‌کند Star Wars Outlaws تجربه‌ای را ارائه می‌دهد که قبلا در هیچ بازی دیگری از دنیای جنگ ستارگان وجود نداشته است و به بازیکن امکان می‌دهد وارد این دنیای تازه شوند و از کاوشگری در فضای فانتزی آن لذت ببرند».

همانطورکه می‌توان تصور کرد، استودیو مسیو اینترتینمنت برنامه دارد تا مدتی دیگر از بازی پشتیبانی کند تا مشکلات آن بهبود یابند. گریتی دراین‌باره افزود: «Star Wars Outlaws محصولی است که میلیون‌ها نفر تا سال‌ها به تجربه آن خواهند پرداخت و ما هرگز از بهبود کیفیت آن دست نخواهیم کشید. خب این یک شوخی بود. ما احتمالا در آینده از بهبود بازی دست می‌کشیم، اما این موضوع فعلا در برنامه ما جایی ندارد».

بازی Star Wars Outlaws برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شده است. این بازی طی ماه‌های آینده، دو بسته الحاقی داستانی پولی دریافت خواهد کرد.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات