ریمیک Silent Hill 2 شامل تنظیماتی برای غوطه‌وری بیشتر است

پنج‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۷
مطالعه 1 دقیقه
ریمیک Silent Hill 2
استودیو بلوبر تیم تایید کرد که بازسازی Silent Hill 2 شامل گزینه‌های مختلفی در تنظیمات برای به حداکثر رساندن غوطه‌وری بازیکن خواهد بود.
تبلیغات

بلوبر تیم تلاش زیادی کرده است تا فضای ترسناک و غوطه‌ورکننده‌ نسخه اصلی را در بازسازی Silent Hill 2 حفظ کند و درعین‌حال ویژگی‌های جدیدی را به آن اضافه کند. این استودیو اخیرا تایید کرد برای آن دسته از بازیکن‌ها که تمایل دارند تجربه‌ای کاملا ترسناک و غوطه‌ورکننده در شهری مرموز و گناه‌آلود داشته باشند، گزینه‌هایی در دسترس قرار می‌گیرد تا تمام نمادهای رابط کاربری را از صفحه‌نمایش حذف کنند.

توسعه‌دهنده در ادامه اعلام کرد که یک فیلتر با حال‌و‌هوای کلاسیک دهه ۹۰ را در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌دهد تا با استفاده از آن رنگ‌بندی، افکت‌ها و دیگر محتوای بصری بازسازی را مشابه نسخه اورجینال درآورند. به نظر می‌رسد ترکیب این دو ویژگی اعلام شده می‌تواند به ارتقای غوطه‌وری و حس ترس بازیکن‌ها منجر شود. بااین‌حال پیاده‌سازی درست این موارد ممکن است برای تیم سازنده کمی چالش‌برانگیز باشد.

ریمیک Silent Hill 2 برای عرضه در تاریخ ۱۷ مهر ۱۴۰۳ (۸ اکتبر ۲۰۲۴) روی پلی استیشن 5 و کامپیوتر برنامه‌ریزی شده است. با اعلام کونامی خریداران نسخه دیلاکس دیجیتال بازی می‌توانند سه روز زودتر تجربه ترسناک خود را شروع کنند. این بازسازی شامل مناطق بیشتر برای کاوش خواهد بود و روند رویارویی بازیکن‌ها با دشمنان نیز نسبت‌به نسخه کلاسیک با تحولاتی همراه بوده است.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات