دنباله Hogwarts Legacy یکی از بزرگترین دارایی‌های برادران وارنر خواهد بود

پنج‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
تصویری از بازی Hogwarts Legacy
مدیرمالی استودیوی برادران وارنر در اظهارات اخیر خود اعلام کرد که دنباله بازی Hogwarts Legacy به یکی از ارزشمندترین دارایی‌های این شرکت در یکی دو سال آینده تبدیل خواهد شد.
تبلیغات

باتوجه به موفقیت‌های چشمگیر بازی Hogwarts Legacy از زمان عرضه، جای تعجب نیست که استودیوی برادران وارنر بلافاصله به فکر ساخت دنباله‌ی این بازی تک نفره، جهان باز و اکشن - RPG افتاده باشد. هرچند این شرکت همچنان اصرار دارد که پروژه‌های ناموفق لایو سرویس خود را ادامه دهد. حالا گونار ویدنفلز، مدیرمالی شرکت Warner Bros. Discovery در جریان کنفرانس رسانه، ارتباطات و سرگرمی Bank of America در سال ۲۰۲۴ درباره اهمیت این بازی و برنامه‌های این شرکت برای آن صحبت کرد.

وی در جریان اظهارات خود در اینباره می‌گوید: «دنباله‌ی بازی Hogwarts Legacy یکی از بزرگ‌ترین دارایی‌های این شرکت در یکی دو سال آینده لقب خواهد گرفت» که انتظار می‌‌رود سودآوری چشمگیری را برای این شرکت به‌دنبال داشته باشد.

ویدنلفز در ادامه‌ی صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: «بنابراین طبیعی است که سهم این پروژه در چشم انداز استراتژیک ما در این شرکت به‌طور قابل توجهی افزایش یافته باشد.»

مبارزه با طلسم در بازی Hogwarts Legacy

شرکت برادران وارنر اوایل سال جاری میلادی اعلام کرد که بازی Hogwarts Legacy بیش از ۲۴ میلیون نسخه را در سراسر جهان به فروش رسانده و روی تمامی پلتفرم‌ها است. همچنین در ماه ژوئن گزارشی مبنی بر اینکه نسخه Director's Cut این بازی نیز با نظارت و پشتیبانی استودیوی راک‌استدی توسط Avalanche Software در دست آماده‌سازی است، منتشر شد. جیسون شرایر از بلومبرگ همچنین اعلام کرد، استودیو راکستدی پس از شکست بازی تیراندازی سرویس‌محور و کوآپ Suicide Squad: Kill the Justice League، هم‌اکنون به استودیو آوالانچ سافتور در توسعه نسخه Director’s Cut بازی Hogwarts Legacy کمک می‌کند. بااین‌حال شرایر مشخص نکرد این نسخه چه محتوای جدیدی را شامل خواهد شد.

علاوه‌بر این بازی Harry Potter: Quidditch Champions نیز از پروژه‌های مرتبط دیگری است که از تاریخ ۳ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۳ شهریور ۱۴۰۳) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ در دسترس قرار گرفته است. این بازی در طول ماه سپتامبر بدون هزینه اضافی در اختیار مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس قرار خواهد گرفت. همچنین شرکت برادران وارنر تایید کرده است که این بازی در زمان عرضه شامل خریدهای درون‌برنامه‌ای نخواهد بود.

بازی Hogwarts Legacy روی کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات