آماده معرفی بسته الحاقی بازی شاهزاده ایرانی باشید

پنج‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹
مطالعه 1 دقیقه
مواجهه با تهدیدهای تازه در اولین بسته الحاقی Prince of Persia: The Lost Crown
یوبیسافت با پخش ویدیوی جدیدی از Prince of Persia: The Lost Crown به معرفی قریب‌الوقوع بسته الحاقی Mask of Darkness اشاره کرد.
تبلیغات

شاید Prince of Persia: The Lost Crown به موفقیت تجاری مورد انتظار یوبیسافت دست نیافته باشد، اما هنوز کار توسعه‌دهندگان با این بازی اکشن-ماجراجویی مترویدوانیا تمام نشده است. یوبیسافت برای انتشار بسته الحاقی داستانی Mask of Darkness در ماه سپتامبر ۲۰۲۴ برنامه دارد. با اینکه تاریخ دقیق عرضه اولین و تنها بسته الحاقی داستانی شاهزاده ایرانی: تاج گمشده اعلام نشده است، به‌نظر می‌رسد که این وضع به‌زودی تغییر خواهد کرد.

شرکت Ubisoft اخیرا ویدیوی جدیدی از بسته الحاقی Mask of Darkness بازی Prince of Persia: The Lost Crown را در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به اشتراک گذاشت. این کلیپ یک ماه خونین را بر فراز منطقه‌ای ویران و تهدیدآمیز نشان می‌دهد که ناگهان به چنگال موجودی غول‌پیکر می‌افتد. این ویدیو جزئیات بیشتری را در اختیار طرفدارها قرار نمی‌دهد، اما می‌توان تصور کرد که یوبیسافت برای معرفی کامل از این بسته الحاقی آماده می‌شود.

باعنایت‌به اینکه بسته الحاقی Mask of Darkness بازی Prince of Persia: The Lost Crown برای انتشار در ماه سپتامبر ۲۰۲۴ در نظر گرفته شده است، طرفدارها احتمالا نباید زمان زیادی را برای رونمایی از تاریخ عرضه آن منتظر بمانند. بازی شاهزاده ایرانی: تاج گمشده درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر قابل تجربه است.

دانلود ویدیو از آپارات

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات