طراحی Star Wars Outlaws با الهام از سه‌گانه سینمایی اورجینال انجام شده است

پنج‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
گردهم‌آیی کاراکترهای بازی Star Wars Outlaws
مسیو اینترتینمنت سعی داشته است حال‌و‌هوای بازی Star Wars Outlaws را مشابه سه‌گانه سینمایی اورجینال جنگ ستارگان خلق کند.
تبلیغات

بازی Star Wars Outlaws اخیرا عرضه شده است و به‌همین مناسبت ساموئل دی واس، طراح مفهومی ارشد و مارت جانکرز، کارگردان هنری بازی درباره تلاش تیم توسعه برای ارائه تجربه‌‌ای بصری اصیل و مطابق با حال‌و‌هوای فیلم‌های سه‌گانه اورجینال جنگ ستارگان برای طرفداران صحبت کردند. به‌بیان‌دیگر دی واس و جانکرز در گفت‌وگو با مجله گیمزرادار درباره اینکه چه چیزی باعث می‌شود بازی Star Wars Outlaws حس «اصالت» داشته باشد و اینکه چگونه در طراحی بصری آن از سبک هنری داستان‌های علمی-تخیلی دهه‌های ۶۰ و ۷۰ استفاده شده است، به بیان مطالبی پرداخته‌اند.

طراح مفهومی ارشد بازی دراین‌باره گفت: «جنگ ستارگان یکی از معتبرترین آی‌پی‌ها در جهان سرگرمی به حساب می‌آید؛ بنابراین توسعه محصولات جدید که در جهان آن روایت می‌شوند، نیازمند توجه ویژه‌ای است. ما در گام اول به آنچه که جورج لوکاس [خالق جنگ ستارگان] و رالف مک‌کواری [طراح مفهومی] از آن الهام گرفته بودند، نگاه کردیم تا مطمئن شویم که اساس ایده‌های ما از یک نقطه مشترک می‌آیند. شما احتمالا طراحی مونوریل دهه هفتادی را در ساخت بازی ببینید و درکنار‌آن عناصر زمینه‌ای از سراسر جهان Star Wars کاملا مشهود هستند».

محاصره شدن شخصیت اصلی توسط دشمنان در بازی Star Wars Outlaws

در ادامه این گفت‌وگو جانکرز خاطرنشان کرد که استودیو مسیو اینترتینمنت از کارهای مک‌کواری در سه‌گانه سینمایی اورجینال الهام گرفته است تا بتواند تجربه بازی Star Wars Outlaws را به‌گونه‌ای خلق کند که طرفداران احساس تعلق آن به همان جهان جنگ ستارگان را داشته باشند. جانکرز دراین‌باره افزود: «ما طرح‌های رالف مک‌کواری را در اندازه‌های بزرگ چاپ کردیم. سپس تمام آن‌ها در سراسر دفتر کار آویزان شدند تا همیشه خود را در محاصره آن‌ها ببینیم. با نگاهی به آن طراحی‌های هنری دریافتیم مک‌کواری ایده‌های شگفت‌انگیزی داشت که لزوما به دنیای سینما راه پیدا نکردند؛ بنابراین ما تلاش کردیم رویکردی مشابه در طراحی Star Wars Outlaws داشته باشیم».

بازی Star Wars Outlaws برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد. داستان این بازی به ماجراجویی‌های یک یاغی به‌نام کی وس اختصاص دارد که درگیر رویدادهایی بین خطوط داستانی The Empire Strikes Back و Return of the Jedi می‌شود.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات