با لغو پروژه جدید سازنده Risk of Rain، اعضای آن به Valve پیوستند

پنج‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
نشستن فضانورد روی سفینه فضایی در بازی Risk of Rain 2
استودیو سازنده سری Risk of Rain پروژه معرفی‌نشده خود را لغو کرد تا کارمندانش به شرکت Valve ملحق شوند.
تبلیغات

در جدیدترین اخبار صنعت بازی مطلع شدیم جمعی از توسعه‌دهندگان مهم استودیو Hopoo Games، سازنده سری Risk of Rain این استودیو را ترک کرده‌اند تا به شرکت Valve ملحق شوند. در میان این توسعه‌دهندگان می‌توان نام‌های دو بنیان‌گذار هوپو گیمز یعنی دانکن درومند و پائول مورس را مشاهده کرد. درهمین‌راستا استودیو هوپو گیمز در حساب رسمی ایکس خود اعلام کرد که توسعه پروژه معرفی‌نشده خود را کنار می‌گذارد تا بسیاری از اعضای این تیم بتوانند به شرکت Valve ملحق شوند.

در بیانیه هوپو گیمز آمده است: «امروز ما یک خبر هیجان‌انگیز داریم. دانکن و پائول درکنار بسیاری دیگر از اعضای با استعداد هوپو گیمز ‌از امروز به‌طور مستقیم در شرکت Valve Software روی توسعه بازی‌های ویدیویی کار خواهند کرد. ما از Valve به خاطر همکاری صمیمانه‌ای که در دهه گذشته داشتند بسیار سپاسگزاریم و از ادامه کار روی پروژه‌های فوق‌العاده آن‌ها هیجان‌زده هستیم. این بدان معنا است که ما تولید بازی معرفی‌نشده خود بانام Snail را متوقف می‌کنیم.

۱۲ سال فعالیت هوپو گیمز هیجان‌انگیز و متحول‌کننده بود. ما به خاطر فرصت‌هایی که داشتیم، احساس خوشبختی داریم و عمیقاً از تیم و هوادارانی که از ما و بازی‌های ما حمایت کردند، قدردانی می‌کنیم. ما عاشق ساختن بازی‌ها هستیم و این کار را تا سال‌های آینده ادامه خواهیم داد. ما خوشحالیم که درکنار افراد با استعداد شرکت Valve کار می‌کنیم».

استودیو هوپو گیمز توسعه‌ بازی‌های Risk of Rain و ریمستر آن، Risk of Rain 2 و Deadbolt را در کارنامه دارد. لازم به ذکر است شرکت گیرباکس که انتشار بازی Risk of Rain 2 را بر عهده داشت، امتیاز این مجموعه را در سال ۲۰۲۲ با هزینه‌ای نامشخص از استودیو هوپو گیمز خریداری کرده است.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات