سونی نسبت به موفقیت بازی $Fairgame بسیار خوشبین است

پنج‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
عبور از تله‌های لیزری برای سرقت مسلحانه در بازی $Fairgame
گزارش جدیدی ادعا دارد که شرکت سونی دیدگاهی بسیار خوشبینانه نسبت به بازی چندنفره $Fairgame استودیو هیون دارد.
تبلیغات

بااینکه عرضه اخیر بازی چندنفره Concord شرکت سونی با شکست مواجه شد، گزارش‌ها نشان می‌دهند که ناشر ژاپنی نسبت به موفقیت پروژه سرویس‌زنده آینده استودیو Haven یعنی بازی $Fairgame دیدگاه بسیار خوشبینانه‌ای دارد. اگر اخبار روزهای گذشته را دنبال کرده باشید، احتمالا می‌دانید بازی Concord حدود دو هفته قبل به بازار عرضه شد؛ اما نتوانست عملکرد قابل‌قبولی در زمینه فروش یا جذب مخاطبان داشته باشد.

در ادامه این بازی با دریافت بازخوردهای ضعیف از بازیکن‌ها و کسب نمرات پایین از منتقدان به یک شکست زودهنگام برای پلی استیشن تبدیل شد تا خبر رسمی تعطیلی سرورها، توقف فروش و بازپرداخت کامل هزینه خریداران آن توسط سونی اعلام شود.

باتوجه‌به سرنوشت بازی Concord، بسیاری از بازیکن‌ها درباره سایر پروژه‌های چندنفره و سرویس‌محور شرکت سونی دچار تردید شده‌اند. بااین‌حال کریستوفر درینگ از رسانه تحلیلی GamesIndustry در پادکست اخیر خود خاطرنشان کرد که اخبار خوبی درباره بازی چندنفره جید ریموند شنیده و مطلع شده است که شرکت سونی نسبت‌به این پروژه احساس مثبتی دارد.

سرقت مسلحانه در بازی $Fairgame

درینگ دراین‌باره گفت: «می‌دانم که بازیکن‌ها کمی درباره $Fairgame تردید دارند، اما اخباری که به دستم رسیده است به احساس بسیار مثبت نسبت‌به این پروژه در فضای داخلی سونی اشاره دارند. سونی واقعا تمایل دارد روی این بازی تمرکز کند و از حمایت و تلاش برای موفقیت آن دریغ نخواهد کرد».

بازی $Fairgame روی داستان سه شخصیت با کنترل بازیکن‌ها تمرکز دارد که در سرقت‌های بزرگ از ابرکمپانی‌ها با یکدیگر همکاری می‌کنند. بااینکه این بازی برای ارائه تجربه‌ای چندنفره ساخته می‌شود، می‌توان حال‌وهوای مجموعه Watch Dogs یوبیسافت را در نمایش‌های آن مشاهده کرد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات