پشتیبانی از بازی State of Decay 2 به پایان می‌رسد

پنج‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
مبارزه با زامبی‌ها در بازی State of Decay 2
استودیو آندد لبز به‌زودی پشتیبانی از بازی State of Decay 2 را به اتمام می‌رساند تا بهتر بتواند روی توسعه نسخه سوم تمرکز کند.
تبلیغات

استودیو آندد لبز رسما تایید کرد به‌روزرسانی بعدی بازی State of Decay 2 پایانی برای پشتیبانی طولانی‌مدت از آن خواهد بود. بازی سندباکس، زامبی‌کشی و بقامحور State of Decay 2 در سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه شد و تیم سازنده از همان زمان به پشتیبانی از این بازی با عرضه‌ به‌روزرسانی‌های مداوم ادامه داده است. حال آندد لبز تصمیم گرفته است پشتیبانی از این بازی را تمام کند تا بهتر بتواند تمرکز و منابع خود را به ساخت State of Decay 3 اختصاص دهد.

توسعه‌دهنده در بیانیه خود توضیح داد: «درحالی‌که شما سال‌ها از تجربه State of Decay 2 لذت برده‌اید، احتمالا شنیده‌اید که ما به سختی روی توسعه بازی بعدی این مجموعه کار می‌کنیم. جاه‌طلبی ما برای بازی آینده این است که برترین بازی بقامحور و زامبی‌کشی در تاریخ مجموعه را بسازیم. برای تحقق این هدف ما باید تمرکز و منابع خودمان را به سمت توسعه State of Decay 3 سوق دهیم».

مبارزه با زامبی در بازی State of Decay 2

آخرین به‌روزرسانی بازی State of Decay 2 با شماره ۳۸ همین امسال منتشر خواهد شد. این به‌روزرسانی درکنار بهبودهای کیفی و رفع مشکلاتی که مدت‌ها است گزارش شده‌اند، شامل محتوای فصلی و رویدادهای زمانی خواهد بود که به‌صورت رایگان در اختیار تمام بازیکن‌ها قرار می‌گیرند. همچنین آندد لبز تایید کرده است بازی State of Decay 2 برای تمام خریداران به‌همراه تمام فایل‌های ذخیره قابل تجربه باقی می‌ماند.

اتمام پشتیبانی از بازی به‌این‌معنا است که توسعه‌دهنده دیگر گزارش‌های بازیکن‌ها درباره باگ‌ها را بررسی نخواهد کرد. بااین‌حال پشتیبانی از بازیکن‌های ایکس‌ باکس پس از عرضه به‌روزرسانی ۳۸ برقرار می‌ماند تا تمام مشکلات احتمالی پس از نصب آخرین به‌روزرسانی رفع شوند.

استودیو آندد لبز هم‌اکنون مشغول توسعه بازی State of Decay 3 است که برای عرضه روی کامپیوتر و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس برنامه‌ریزی شده است. ظاهرا این بازی در سال ۲۰۲۵ در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات