طرحی از پلی استیشن ۵ پرو در بنر سالگرد ۳۰ سالگی پلی استیشن پنهان شده است

جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
طرح مخفی شده از پلی استیشن ۵ پرو در بنر سالگرد ۳۰ سالگی پلی استیشن
یک افشاگر ادعا کرده است که تصویر بسته‌بندی پلی استیشن ۵ پرو را دراختیار دارد و یک اسکچ از این کنسول را نیز منتشر کرده است.
تبلیغات

هفته پیش، یکی از کاربران سایت Dealabs که سابقه طولانی‌مدتی در افشای بازی‌ها و سخت‌افزارها دارد، اطلاعات جدیدی از یک کنسول جدید را منتشر کرد. این کاربر می‌گوید که کنسول جدید به‌زودی و با یک مراسم رسمی در نیمه اول ماه سپتامبر (۱۱ الی ۲۵ شهریور) معرفی می‌شود.

آن‌ها همچنین ادعا کرده‌اند که طراحی بسته‌بندی پلی استیشن ۵ پرو را نیز در اختیار دارند، اما به‌دلیل وجود کپی رایت روی این تصاویر، به‌صورت دستی آن را طراحی کردند و اسکچ این کنسول را منتشر می‌کنند. این اسکچ نشان می‌دهد که تنها تفاوت ظاهری بین کنسول پلی استیشن ۵ پرو و پلی استیشن ۵ معمولی، اضافه شدن چند نوار مشکی به کناره آن است.

حال به‌نظر می‌رسد که خود سونی نیز ناخواسته این طراحی افشا شده را تایید کرده است و یک طرح از بدنه کنسول پلی استیشن ۵ پرو را در بنر سالگرد ۳۰ سالگی پلی استیشن که اوایل امروز منتشر شد، قرار داده است. این بنر، طرحی از یک کنسول ناشناخته را نشان می‌دهد که درست در میان تصویر و بین لوگوی پلی استیشن و عدد ۳۰ قرار گرفته است. این طراحی درست شبیه یک پلی استیشن ۵ است که چند نوار مشکی نیز روی بدنه آن قرار گرفته است.

اولین اسکچ افشا شده از بدنه پلی استیشن ۵ پرو

طرحی از کنسول پلی استیشن ۵ اسلیم نیز در این بنر قرار گرفته است تا نتوانیم وجود طرح این کنسول ناشناخته را یک اشتباه یا یک طراحی عجیب از این کنسول در نظر بگیریم؛ لذا این سخت‌افزار جدید قطعا چیز متفاوتی از پلی استیشن ۵ معمولی است.

در گزارشی که این کاربر هفته پیش ارائه کرده بود، ادعا شده بود که کنسول پلی استیشن ۵ پرو از پلی استیشن ۵ اسلیم قطورتر است، اما طراحی فیس پلیت‌های آن تغییری نکرده و قابل استفاده روی نسخه اسلیم است. چیزی که آن‌ها هنوز نتوانسته‌اند تایید کنند این است که آیا پلی استیشن ۵ پرو به درایو نوری نیز مجهز است یا خیر؛ چون تصویری که از آن منتشر کرده‌اند شامل درایو نوری نمی‌شود.

هنوز مشخص نیست که آیا قرار است دو نسخه دیجیتالی و دیسک‌خور از این کنسول عرضه شود یا اینکه قرار است شاهد تنها یک مدل دیجیتالی با قابلیت اتصال درایو نوری اکسترنال در آن باشیم. نظر این افشاگر این است که پلی استیشن ۵ پرو به‌منظور کنترل هزینه‌ها قرار است تنها یک نسخه دیجیتالی داشته باشد.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات