کونامی حق امتیاز آث میلان و اینتر را برای eFootball خرید

جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
حضور انحصاری آث میلان و اینتر در بازی eFootball
کونامی تایید کرد که دو باشگاه آث میلان و اینتر به‌صورت انحصاری در اختیار eFootball قرار گرفته‌اند.
تبلیغات

هر دو باشگاه آث میلان و اینتر یک قرارداد انحصاری برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۵ با کونامی منعقد کرده‌اند که باعث می‌شود بازی eFootball تنها بازی شبیه‌ساز فوتبالی در سال ۲۰۲۵ باشد که برند این دو تیم را در بازی خود استفاده می‌کند. بازی EA Sports FC حق امتیاز لیگ سری آ ایتالیا را که شامل هر دو این باشگاه‌ها می‌شود را دراختیار دارد؛ اما به این معنا نیست که حق امتیاز تمام باشگاه‌های این لیگ به‌صورت خودکار تحت مالکیت این بازی قرار گیرد.

در بازی EA Sports FC24 نیز شاهد آن بودیم که دو تیم لاتزیو و آتالانتا ایتالیا به‌دلیل قرارداد انحصاری مشابه با کونامی، به‌صورت رسمی در این بازی حضور نداشتند. تیم لاتزیو با نام «لاتیوم» و تیم آتالانتا نیز با نام «برگامو کالسیو» در این بازی حضور داشتند و هر کدام دارای لوگو و کیت ورزشی‌های متفاوتی با واقعیت بودند.

بازیکنانی که دسترسی زودهنگام به بازی FC25 را داشتند، متوجه شدند که تیم اینتر با نام «لومباردیا اف‌سی» و آث میلان با نام «میلانو اف‌سی» در این بازی حضور دارند و همین باعث شده بود تا شایعاتی مبنی‌بر از دست دادن حق امتیاز این دو باشگاه توسط EA به‌گوش برسد و حالا نیز کونامی این شایعات را تایید کرد.

رقابت بازیکنان تیم‌های اینتر و میلان

لازم به ذکر است که زمانی‌که الکترونیک آرتز حق امتیاز یک باشگاه را از دست می‌دهد، تاثیری بر بازیکنان آن تیم ندارد. طبق قرارداد مجزایی که FIFPro نام دارد، با وجود اینکه این باشگاه‌ها باید با نام، کیت ورزشی و لوگوی متفاوتی در بازی حضور داشته باشند، بازیکنان آن‌ها می‌توانند از اسم‌های واقعی و شباهت ظاهری با بازیکن واقعی برخوردار باشند.

قرارداد جدید کونامی به‌معنی قرار گرفتن نسخه‌هایی غیرواقعی از تیم‌های اینتر، آث میلان، لاتزیو و آتالانتا در FC25 است؛ اما الکترونیک آرتز توانست تا یکی از حق امتیازهایی که سال‌ها از دست داده بود را به این بازی برگرداند. در تیر ماه سال جاری الکترونیک آرتز اعلام کرد که پس از ۵ سال به اختلاف نظرها با باشگاه آ.اس روم پایان داده و حق امتیاز این باشگاه را دوباره دراختیار گرفته است. این باشگاه از زمان FIFA21 تاکنون با نام «روما اف‌سی» در این بازی حضور داشت و در نسخه FC25 با نام و هویت بصری اصلی خود به این مجموعه باز می‌گردد.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات