کار روی اولین بسته الحاقی Black Myth: Wukong شروع شده است

جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
شخصیت اصلی بازی Black Myth Wukong
استودیو گیم ساینس احتمالا در حال کار روی یک بسته الحاقی برای بازی Black Myth: Wukong است.
تبلیغات

بازی Black Myth: Wukong با فروش بیش از ۱۸ میلیون نسخه در دو هفته اول پس از عرضه، یک موفقیت بزرگ برای استودیو گیم ساینس رقم زد. طبق گفته آقای دنیل وو از استودیو هیرو گیمز، این توسعه‌دهنده چینی سعی دارد تا با عرضه یک بسته الحاقی، موفقیت این بازی را دوباره تکرار کند.

استودیو هیرو گیمز بزرگ‌ترین سهام‌دار خارجی استودیو گیم ساینس به‌حساب می‌آید و با وجود مشکلات داخلی که با آن دست‌وپنجه نرم می‌کند، سهام خود را در این استودیو نگه‌داشته است. بازی Black Myth: Wukong با بودجه ۷۰ میلیون دلاری توسعه یافته که بخش بزرگی از آن را استودیو هیرو گیمز تأمین کرده است. آقای وو در یک مصاحبه گفته بود:«ووکانگ نشان داد که ما نه‌تنها قابلیت تولید بازی‌های درجه یک را داریم، بلکه می‌توانیم با استفاده از المان‌ها چینی یک داستان خوب را روایت کنیم.»

دنیای چشم نواز بازی Black Myth: Wukong

جزئیات بیشتر از این بسته الحاقی هنوز منتشر نشده است و احتمالا فاصله زیادی تا رونمایی از آن نیز داشته باشیم. زمانی‌که اولین تریلر این بازی در سال ۲۰۲۰ منتشر شد، استودیو گیم ساینس ازطریق سایت IGN اشاراتی کرده بود که قصد دارد تا دنیای بلک میت: ووکانگ را ازطریق تولید بازی‌های بیشتر، توسعه دهد. این موضوع که بازی‌های بیشتر قرار است در قالب دنباله برای نسخه اصلی عرضه شوند یا در قالب بسته‌های الحاقی، هنوز مشخص نیست.

این استودیو همچنین خبر داده است که می‌خواهد آیتم‌هایی خریدنی به بازی اضافه کند که تاثیری بر عملکرد بازیکن ندارند و صرفا آیتم‌هایی برای شخصی‌سازی ظاهری هستند که فعلا از آن‌ها هم خبری منتشر نشده است. آن‌ها همچنین مشغول کار روی نسخه ایکس باکس سری ایکس و اس این بازی هم هستند که به‌دلیل طولانی شدن فرایند بهینه‌سازی، فعلا با تأخیر مواجه شده است.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات