بازی Balatro به‌زودی برای موبایل عرضه می‌شود

جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۷
مطالعه 1 دقیقه
بازی بالاترو
بازی Balatro در تاریخ ۵ مهر برای اندروید و آیفون منتشر می‌شود.
تبلیغات

بازی Balatro به‌طور غیرمنتظره‌ای در اوایل سال جاری میلادی منتشر شد و به‌دلیل گیم‌پلی روگ‌لایک الهام گرفته از بازی پوکر که بسیار هم اعتیادآور است، محبوبیت زیادی پیدا کرد. توسعه‌دهنده یک‌نفره این بازی یعنی استودیو LocalThunk و ناشر آن استودیو Playstack در اسفند ماه اعلام کردند که این بازی در آینده‌ای نزدیک برای آیفون نیز منتشر می‌شود؛ اکنون تاریخ انتشار نسخه موبایل بازی، از جمله برای دستگاه‌های اندروید اعلام شده است.

استودیو پلی‌استک با انتشار یک تریلر جدید اعلام کرد که بازی بالاترو در تاریخ ۵ مهر برای دستگاه‌های موبایل منتشر می‌شود. این بازی هم‌اکنون برای پیش‌ثبت‌نام در اپ استور و پلی استور در دسترس است و همچنین ازطریق سرویس اپل آرکید نیز قابل دسترسی است.

در ماه مرداد استودیو لوکال تانک یک بسته الحاقی جدید برای بالاترو منتشر کرد که محتوای جدیدی با همکاری بازی‌های The Witcher 3 و Among Us و چند عنوان دیگر به آن اضافه کرده بود. این بازی قرار است در سال ۲۰۲۵ یک به‌روزرسانی بزرگ رایگان نیز برای گیم‌پلی دریافت کند.

بازی بالاترو در حال حاضر برای پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس و اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر در دسترس است.

تماشای تریلر در یوتوب

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات