فروش پایدار Street Fighter 6 ادامه دارد

جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
مبارز بازی Street Fighter 6
شرکت کپکام اعلام کرد که بازی Street Fighter 6 رکورد جدیدی در زمینه فروش ثبت کرده است.
تبلیغات

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که فروش پایدار بازی Street Fighter 6 ادامه دارد. این بازی مبارزه‌ای که تا ماه مارس ۲۰۲۴ موفق به فروش ۳.۳ میلیون نسخه شده بود، اکنون به رکورد جدیدی در زمینه فروش دست یافته است. کپکام در توییت جدیدی اعلام کرد که استریت فایتر ۶ بیش از چهار میلیون نسخه در تمام پلتفرم‌ها فروخته است.

کپکام در این‌باره گفت: «برای تجربه بازی [Street Fighter 6] و کمک به دستیابی به چنین دستاوردی سپاسگزاریم. امیدواریم برای آینده استریت فایتر ۶ هیجان‌زده باشید؛ زیرا قصد برگزاری رویدادها و انتشار محتوای بیشتری را داریم.»

شرکت Capcom چهار کاراکتر رشید، A.K.I، اد و آکوما را در به‌عنوان محتوای سال اول عرضه به قهرست مبارزان Street Fighter 6 اضافه کرد. مدتی قبل کپکام از محتوای سال دوم عرضه بازی استریت فایتر ۶ رونمایی کرد که چهار مبارز دیگر را دردسترس گیمرها قرار می‌دهد. کاراکتر M. Bison به‌عنوان اولین مبارز در ماه ژوئن ۲۰۲۴ از راه رسید.

کاراکتر النا در سال ۲۰۲۵ پا به بازی استریت فایتر ۶ می‌گذارد؛ درحالی‌که کاراکترهای تری بوگارد و مای شیرونای از مجموعه Fatal Fury نیز به‌عنوان محتوای سال دوم عرضه به بازی راه خواهند یافت. تری بوگارد در تاریخ ۳ مهر ۱۴۰۳ (۲۴ سپتامبر ۲۰۲۴) و مای شیرونای در زمستان ۲۰۲۴ دردسترس کاربران بازی Street Fighter 6 قرار می‌گیرد.

استریت فایتر ۶ در پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قابل تجربه است.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات