پیشرفت در بازی Dragon Age: The Veilguard چگونه خواهد بود؟

جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
شهر Minrathous در بازی Dragon Age: The Veilguard
استودیوی بایوور به واسطه‌‌ی یک ویدیو جدیدی نشان می‌دهد که پیشرفت در بازی Dragon Age: The Veilguard از چه طریقی صورت خواهد گرفت و جزئیات آن چگونه خواهد بود.
تبلیغات

استودیوی بایوور در یک پست وبلاگی و ویدیوی همراه آن که در انتهای این مطلب قابل مشاهده است، نحوه پیشرفت در بازی Dragon Age: The Veilguard را شرح داده است. بازیکنان می‌توانند خود را در سه حوزه مهارت‌ها، آیتم‌ها و شخصیت‌های همراه ارتقا دهند. شخصیت اصلی بازی (روک) می‌تواند به حداکثر سطح ۵۰ برسد و افزایش مهارت او عمدتا ناشی از تکمیل مأموریت‌ها خواهد بود.

طبق گفته استودیو، روک از کشتن دشمنان و گشت‌وگذار نیز تجربه کسب می‌کند؛ اما تعامل با مردم و کمک به آن‌ها سهم بیشتری در پیشرفت بازیکن خواهد داشت. اسلحه، زره و لوازم جانبی را می‌توان در سرتاسر Thedas یافت یا خریداری کرد؛ علاوه‌براین هر آیتم دارای آمار و ویژگی‌های خاص خود است. بازیکنان همچنین می‌توانند تجهیزات خود را در کارگاهی به نام Caretaker ارتقا دهند تا قابلیت‌های بیشتری در اختیار روک و همراهانش قرار بگیرد.

هر یک از شخصیت‌های همراه، مراحل مخصوص به خود را دارند و با کسب امتیازهای بیشتر می‌توان مهارت‌هایشان را ارتقا داد. تیم سازنده در این رابطه می‌گوید: «هر کدام از همراهان، کوئست‌هایی برای تعمیق ارتباط خود با روک خواهند داشت و تکمیل این کوئست‌ها برای ارتقای شخصیتشان حیاتی خواهد بود. ارتباط با این شخصیت‌ها تنها به علایق رمانتیک محدود نمی‌شود؛ بلکه دوستی‌های افلاطونی نیز به همان اندازه مهم هستند و در کانون توجه قرار دارند.»

دانلود از آپارات

بازی Dragon Age: The Veilguard در تاریخ ۳۱ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۰ آبان ۱۴۰۳) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات