بازی Astro Bot مراحل الحاقی رایگان دریافت خواهد کرد

جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
ماموریت نجات ربات‌ها در بازی Astro Bot
با تایید تیم آسوبی، بازی Astro Bot پس از انتشار تعداد قابل‌توجهی مرحله رایگان دریافت می‌کند.
تبلیغات

بازی پلتفرمر Astro Bot از استودیو تیم آسوبی جدیدترین انحصاری شرکت سونی برای کنسول پلی استیشن 5 است که از امروز به بازار عرضه می‌شود. درحال‌حاضر این بازی بسیار موردتحسین منتقدان قرار گرفته است تا بالاترین امتیاز متای امسال در میان تمام بازی‌های عرضه شده را کسب کند. درحالی‌که تیم آسوبی تایید کرده است که در سال جاری انواع مراحل خلاقانه و میدان‌های اسپیدران را به بازی Astro Bot می‌آورد، گزارش جدید VGC بخش دیگری از برنامه‌های توسعه‌دهنده را فاش کرده است.

رسانه VGC در بازدید ماه گذشته خود از استودیو تیم آسوبی، مهمان یک ارائه بود که در آن ۱۰ مرحله چالشی و ۵ مرحله اسپیدران در قالب دی‌ال‌سی پس‌ازعرضه رایگان برای بازی Astro Bot معرفی و تایید شدند. در هر حال، مشخص نیست تیم آسوبی این برنامه را اجرا کند یا بخش‌هایی از آن را تغییر دهد، اما بسته به فروش و استقبال از بازی می‌توانیم شاهد محتوای گسترشی بیشتری برای جدیدترین انحصاری پلتفرمینگ سونی باشیم.

بازی Astro Bot محتوا زیادی را ارائه می‌دهد که ازجمله آن‌ها می‌توان به بیش از ۳۰۰ ربات برای نجات دادن که تقریبا ۱۵۰ عدد آن‌ها با الهام از فرانچایزهای محبوب سونی و سایر استودیوها طراحی شده‌اند، اشاره کرد. همچنین ۸۰ مرحله منحصربه‌فرد در سطح پنج سیاره در اختیار بازیکن قرار دارند که هرکدام ویژگی‌های جدیدی به گیم‌پلی اضافه خواهند کرد. بااینکه محتوای جانبی زیادی برای کامل کردن بازی تدارک دیده شده است، بازیکن‌ها برای اتمام معمولی آن به ۱۲ تا ۱۵ ساعت زمان نیاز خواهند داشت.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات