نقشه راه بازی Harry Potter: Quidditch Champions اعلام شد

جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶
مطالعه 1 دقیقه
یکی از شخصیت‌های بازی Harry Potter Quidditch Champions
نقشه راه پس از عرضه Harry Potter: Quidditch Champions منتشر شده است و نشان می‌دهد که این بازی شامل رویدادی با مضمون Hogwarts Legacy خواهد بود.
تبلیغات

بازی Harry Potter: Quidditch Champions در حال حاضر منتشر شده و نقدهای خوبی را از سوی کاربران استیم دریافت کرده است؛ اما تعداد بازیکنان همزمان آن خیلی چشم‌گیر نیست (در زمان نگارش این مطلب به ۶۵۷۴ بازیکن همزمان رسیده است). ساعاتی پیش استودیوی آن‌بروکن از نقشه راه پس از عرضه خود برای محتوای آتی این بازی پرده برداشت.

Season0: Quidditch Tryouts در پاییز ۲۰۲۴ آغاز می‌شود و دو رویداد را همراه خود خواهد داشت که یکی مربوط‌به بازی Hogwarts Legacy برای این ماه و دیگری مربوط‌به جشن هالووین در ماه اکتبر (مهر) خواهد بود. در زمستان ۲۰۲۴ نیز شاهد آغاز Season 1: Defence Against the Dark Arts و اضافه شدن دو رویداد Holidays at Hogwarts و Yule Ball هستیم.

استودیوی آن‌بروکن در حال توسعه حالت 6v6 PvP برای نسخه نینتندو سوییچ است و هنوز مشخص نیست که رویدادهای فصل زمستان با هم عرضه می‌شوند یا خیر. همچنین طبق گفته تیم سازنده، نقشه راه بازی هنوز نهایی نشده و هر لحظه ممکن است که دست‌خوش تغییرات شود. Harry Potter: Quidditch Champions برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، نینتندو سوییچ و کامپیوتر توسعه یافته است.

نقشه راه پس از عرضه Harry Potter: Quidditch Champions

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات