تریلر گیم‌پلی بازی The Plucky Squire به نمایش مبارزات اختصاص دارد

جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
مبارزه Jot با کمان در بازی The Plucky Squire
در تازه‌ترین تریلر بازی The Plucky Squire می‌توانیم نگاهی به سیستم مبارزات نوبتی و تیراندازی به سمت حشره‌ها داشته باشیم.
تبلیغات

استودیو All Possible Futures تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی The Plucky Squire را با طرفداران به اشتراک گذاشته است که در آن می‌توانیم شخصیت‌ اصلی بازی Jot را به‌همراه دوستانش Violet و Thrash در حال ورود به Sonnet Swamps ببینیم. این سه دوست پس از صحبت با Snailfolk مأموریتی دریافت می‌کنند که حشرات آزاردهنده را از بین ببرند؛ از همین‌رو، Jot به سلاح جدیدی برای حمله از راه دور نیاز دارد.

بنابراین ماجراجویی جدیدی شروع می‌شود که در آن شخصیت‌ اصلی نیاز دارد تا از قلمرو کتاب نقاشی خارج شود و در دنیای واقعی که روی یک میز کار واقع شده است، به‌دنبال سلاح موردنظر بگردد. این مرحله شامل بخش‌های پلتفرمینگ، جابجایی کاغذها، کشیدن نقاشی، تولید بنر و درنهایت ورود به یک کارت فانتزی مشابه مجموعه Dungeons and Dragons است.

تیراندازی Jot به سمت حشره‌ها در بازی The Plucky Squire

نبرد Jot برای کسب کمان به‌صورت نوبتی انجام می‌شود و درنهایت شاهد پیروزی او خواهیم بود. پس‌از‌این رویداد Jot به سمت دوستان خود باز می‌گردد تا با کمان جدید خود که سبک هنری آن به خوبی با طراحی دوبعدی بازی مطابقت دارد، در یک میدان نبرد تیراندازی سوم‌شخص در مقابل حشره‌های مزاحم قرار بگیرد.

بازی The Plucky Squire در تاریخ ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ (۱۷ سپتامبر ۲۰۲۴) برای کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. علاوه‌براین مشترکین سرویس‌های پریمیوم و اکسترای پلی استیشن پلاس می‌توانند از روز اول عرضه این بازی را تجربه کنند.

مشاهده ویدیو از یوتیوب

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات