ویدیو جدید Frostpunk 2 با محوریت جمع‌بندی اطلاعات بازی

جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۶
مطالعه 1 دقیقه
شهرسازی در آخرالزمان بازی Frostpunk 2
جدید‌ترین ویدیو از بازی Frostpunk 2، به جمع‌بندی تمام اطلاعات ارائه‌شده از آن می‌پردازد.
تبلیغات

زمان زیادی تا انتشار بازی Frostpunk 2 باقی نمانده است و اواخر شهریور، می‌توانیم جدید‌ترین ساخته استودیو ۱۱ بیت را تجربه کنیم. حال توسعه‌دهنده‌های بازی، ویدیویی کامل و ۹ دقیقه‌ای از آن منتشر کرده‌اند که به مرور تمام اطلاعات ارائه‌شده از بازی می‌پردازد.

در این ویدیو، توسعه‌دهنده‌های بازی اطلاعات مختلف در مورد آن را جمع‌بندی می‌کنند. برای مثال، در Frostpunk 2 سیستم شهرسازی بازی تغییراتی داشته است و گیمرها به‌جای ساخت سازه‌های مستقل، اقدام به ساخت منطقه‌ها می‌کنند و روابط بین آن‌ها را مدیریت خواهند کرد. همچنین در این نسخه شاهد احزاب مختلف خواهیم بود که درگیری بین آن‌ها تنش‌های سیاسی مختلفی به‌وجود می‌آورد.

تاثیر رای‌گیری در روند بازی و امکان بروز درگیری‌های داخلی در اثر آن‌ها، امکان کاوش در مناطق وسیع‌تر، تغییراتی که با بازخوردهای جامعه کاربران بازی اعمال شده‌اند و داستانی کاملا جدید که ۳۰ سال پس از اتفاق‌های نسخه اول رخ می‌دهد، از دیگر ویژگی‌های جدید Frostpunk 2 است.

در ادامه می‌توانید ویدیو جدید بازی Frostpunk 2 را تماشا کنید. بازی ۳۰ شهریور برای کامپیوتر منتشر خواهد شد و از روز عرضه، از طریق گیم‌پس هم می‌توان آن را تجربه کرد.

دانلود از آپارات

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات