کالکشن Ace Attorney Investigations منتشر شد

جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
گردهم‌آیی کاراکترهای بازی Ace Attorney Investigations Collection
کالکشن Ace Attorney Investigations هم‌اکنون قابل خریداری است و امکان تجربه دو بازی خاطره‌انگیز را برای طرفداران مهیا می‌کند.
تبلیغات

با Ace Attorney Investigations Collection که هم‌اکنون برای نینتندو سوییچ، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و پی‌سی ازطریق ویندوز و استیم در دسترس است، می‌توانید به تجربه بازی‌های نوستالژیک و خاطره‌انگیز خود بپردازید. این مجموعه شامل دو بازی Ace Attorney Investigations: Miles Edgeworth و Ace Attorney Investigations 2: Prosecutor’s Gambit می‌شود.بازیکنان با تجربه این آثار در قالب شخصیت مایلز ادجورث قرار می‌گیرند؛ اسرار را کشف می‌کنند و عدالت را باز می‌گردانند. کپکام ویژگی‌های کلیدی این کالکشن را به‌صورت زیر شرح داده‌ است:

  • برخلاف بازی‌های اصلی سری، این کالکشن شامل پازل‌ها و گیم‌پلی ماجراجویانه است و چشم‌انداز تازه‌ای را در دنیای Ace Attorney ارائه می‌دهد. صحنه‌های جرم را بررسی کنید و با محیط‌های مختلف تعامل داشته باشید تا به حل معما و فهمیدن حقیقت نزدیک‌تر شوید.
  • تمامی شخصیت‌ها، محیط‌ها و انیمیشن‌ها که توسط تیمی از طراحان بااستعداد خلق شده‌اند، پویاتر از گذشته به‌نظر می‌رسند و سطح جدیدی از جزئیات را به شما ارائه می‌دهند.بین تصاویر HD و Pixel Art سوییچ کنید تا بازی متناسب با سلیقه شما اجرا شود.
  • بازی به شما اجازه می‌دهد هر زمان که بخواهید دیالوگ‌ها را دوباره بررسی کنید و سرنخ‌ها یا ناسازگاری‌هایی که ممکن است از دست داده باشید را بیابید. هرگز اجازه ندهید که جزئیات جرم از دستتان در برود و باید به کوچک‌ترین اطلاعات نیز توجه داشته باشید.
  • یک گالری را که مملو از تصاویر، انیمیشن شخصیت‌ها، طرح‌ها و موارد دیگر است کاوش کنید. در تمام ۱۰۶ قطعه موسیقی پس‌زمینه، ۲۳ آهنگ ارکسترال، یک قطعه کاملا جدید و تنظیم‌های ویژه پنج آهنگ از Ace Attorney Investigations: Miles Edgeworth غوطه‌ور شوید.

کالکشن Ace Attorney Investigations با داستان جذاب، معماهای چالش‌برانگیز و شخصیت‌های محبوبش، ترکیب منحصربه‌فردی از منطق، توطئه و سرگرمی را ارائه می‌دهد. نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ آیا به تجربه این کالکشن علاقه‌مند هستید و قصد خرید آن را دارید؟

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات