بازی Space Marine 2 پیش از عرضه عمومی به آمار شگفت‌انگیزی دست یافته است

یک‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
تایتوس در بازی Space Marine 2
ظاهرا Warhammer 40,000: Space Marine 2 مورد استقبال طرفداران قرار گرفته است و پیش از عرضه عمومی تعداد چشم‌گیری از بازیکنان مشغول تجربه آن هستند.
تبلیغات

با گذشت بیش از یک دهه از عرضه بازی محبوب قبلی و با توجه به نمایش‌های پیش از عرضه آن، هیجان پیرامون Warhammer 40,000: Space Marine 2 با نزدیک شدن به زمان انتشار بازی بالا گرفته است و این هیجان در تعداد قابل توجه بازیکنان منعکس می‌شود.

Warhammer 40,000: Space Marine 2 دیروز برای کسانی که نسخه‌های گلد و آلتیمیت را خریداری کرده بودند در دسترس قرار گرفت و در همان روز طبق اعلام پایگاه داده استیم، شاهد حضور ۱۳۴۳۰۲ بازیکن همزمان بودیم. در زمان نگارش این مطلب، بیش از ۱۱۰ هزار بازیکن به صورت همزمان بازی را تجربه می‌کنند و با نزدیک شدن به تعطیلات آخر هفته و انتشار کامل بازی، این احتمال وجود دارد که آمار آن بسیار افزایش یابد.

در بررسی این بازی، نمره ۷.۵ از ۱۰ را به آن دادیم و گفتیم: «در مجموع، Space Marine 2 با اینکه مشکلاتی هم دارد، ولی برای دو قشر بازی بسیار ارزشمندی به‌حساب می‌آید؛ اول، افرادی که عاشق دنیای وارهمر هستند و از غرق شدن در جهان بازی لذت زیادی خواهند برد و دوم، گیمرهایی که به تجربه Co-Op بازی‌ها علاقه دارند و می‌توانند Space Marine 2 را همراه با دوستان‌شان تجربه کنند. در این حالت، برخی از مشکلات بازی مثل ضعف‌های هوش مصنوعی هم به‌چشم نمی‌آیند. اکشن‌های خشن و خونین در کنار اتمسفر مناسب دنیای بازی و حالت Operations از دیگر ویژگی‌های مثبت بازی هستند و اگر به آثار اکشن هیجان‌انگیز علاقه دارید، احتمالا از Space Marine 2 هم لذت زیادی خواهید برد.» بررسی کامل بازی را از اینجا بخوانید.

Warhammer 40,000: Space Marine 2 در تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی به صورت جهانی عرضه خواهد شد؛ بنابراین برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

منبع: GamingBolt

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات