جشن ۲۰ سالگی World of Warcraft در راه است

یک‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
ماجراجویی‌های جدید شخصیت‌های World of Warcraft در بسته الحاقی The War Within
به بیستمین سالگرد انتشار بازی World of Warcraft نزدیک می‌شویم و شرکت بلیزارد برنامه‌های ویژه‌ای را برای طرفداران تدارک دیده است.
تبلیغات

بازی World of Warcraft به ۲۰ سالگی خود نزدیک می‌شود و جشن بیستمین سالگرد آن در ماه نوامبر (آبان) برگزار خواهد شد. هالی لانگ‌دیل تهیه‌کننده اجرایی مجموعه و سایر اعضای تیم توسعه به همراه بتانی استوت مدیر انجمن‌های بازی، در یک قسمت ویژه از WoWCast حضور پیدا کردند تا جزئیات به‌روزرسانی محتوایی ۱۱.۰.۵ را با طرفداران به اشتراک بگذارند.

زره پالادین در بازی World of Warcraft

به‌روزرسانی محتوایی ۱۱.۰.۵ تغییرات و ویژگی‌های زیادی را برای بازیکنان به ارمغان خواهد آورد که شامل بهبود تعادل کلاس‌ها، ماموریت‌های جدید و گسترش نژاد دراکتیه به شش کلاس جدید از جمله دزد، جادوگر و کشیش می‌شود. جشن ۲۰ سالگی بازی با مجموعه‌ای از رویدادها و جوایز آغاز می‌شود. بازیکنان می‌توانند در طول ماه‌های نوامبر (آبان) و دسامبر (آذر) در انتظار ماموریت‌های خاص، کسب ارز منحصر‌به‌فرد و جمع‌آوری اقلام انحصاری داخل بازی باشند.

  • ارز جدید: در ماموریت‌ها و فعالیت‌ها شرکت کرده تا توکن‌های برنزی کسب کنید و از این توکن‌ها در جشن بیستمین سالگرد بازی بهره ببرید. توکن‌های برنزی برای خرید اقلام سالگردهای قبلی و اقلام جدید قابل استفاده خواهند بود.
  • دانجن Blackrock Depths: به همراه مویرا برنزبیرد به سفر در زمان بروید و هشت نبرد حماسی که برای جشن بیستمین سالگرد بازسازی شده‌اند را تجربه کنید. بازیکنان می‌توانند با استفاده از جستجوگر رید یا تشکیل گروه‌های ۱۰ تا ۱۵ نفره به این رید حماسی بپیوندند.
  • مجموعه لباس‌های نمادین Tier 2: نسخه‌های مدرن‌‌شده مجموعه زره‌های کلاسیک Tier 2 که اکنون برای تمام کلاس‌ها، از جمله راهبان و احضارکنندگان در دسترس هستند را جمع‌آوری کنید. این زره‌ها را با توکن‌های برنزی بخرید و به گذشته برگردید تا افتخار کلاس خود را نشان دهید.
  • اسب‌های جدید، حیوانات خانگی و لوازم تزئینی: با جمع‌آوری آیتم‌های انحصاری جدید از جمله یک اسب، حیوانات خانگی Dreadlord و اسباب‌بازی‌های با تم سالگرد، بیستمین سال انتشار World of Warcraft را جشن بگیرید.
  • باس‌های جدید: با باس‌های نمادینی مانند Doomwalker و Azuregos که به Tanaris آمده‌اند مبارزه کنید. این نبردها به بازیکنان فرصتی برای کسب پاداش‌های عالی و توکن‌های برنزی خواهند داد.

لطفا برای دریافت جزئیات بیشتر به وب‌سایت World of Warcraft سر بزنید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات