سیاره جدید Starfield بیش از ۵۰ مکان جدید دارد

یک‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۲
مطالعه 1 دقیقه
بسته الحاقی Starfield: Shattered Space
شرکت بتسدا اطلاعات جدید و جذابی را در مورد بسته‌الحاقی Starfield: Shattered Space منتشر کرده است.
تبلیغات

به تاریخ عرضه بسته‌الحاقی Starfield: Shattered Space نزدیک‌تر می‎‌شویم و استودیوی بتسدا با انتشار اطلاعات جدید و هیجان‌انگیز تلاش می‌کند تا مخاطبان بیشتری را به سمت این DLC بکشاند. بازی شوتر و نقش‌آفرینی Starfield در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۲۳ (۱۵ شهریور ۱۴۰۲) به عنوان اولین فرنچایز جدید بتسدا در چند سال اخیر عرضه شد و اولین بسته‌الحاقی آن نیز در تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۴ (۹ مهر ۱۴۰۳) روانه بازار می‌شود.

شرکت سازنده به وسیله یک توییت اطلاعات جدیدی را در مورد Starfield: Shattered Space ارائه داده و اعلام کرده است که پس از انتشار بسته‌الحاقی نیز به پشتیبانی از بازی ادامه خواهد داد. نکته قابل توجه در اینجا اضافه شدن بیش از ۵۰ مکان جدید برای کشف و اکتشاف در سراسر Va'ruun'kai است. Va'ruun'kai سیاره جدیدی است که بازیکنان در طول تجربه Starfield: Shattered Space می‌توانند از آن بازدید کنند.

این موضوع نشان می‌دهد که Starfield: Shattered Space قطعا در زمان عرضه طرفداران را مشغول نگه خواهد داشت. بتسدا افزود: «نارنجک‌های جدیدی نیز وجود خواهد داشت که با استفاده از مواد آلی موجود در سیاره می‌توانید آن‌ها را بسازید. همچنین دشمنان خوفناکی در انتظار شما خواهند بود و باید خود را برای رویارویی با آن‌ها آماده کنید.» لطفا برای دریافت اطلاعات تکمیلی در آینده با زومجی همراه باشید.

منبع: IGN

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات