مراحل مخفی کاری Star Wars Outlaws ساده تر می شود

«ما مشغول کار روی به‌روزرسانی‌ای هستیم که تا ده روز آینده منتشر خواهد شد.»
یک‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۹
مطالعه 1 دقیقه
تیراندازی کای وس به سمت نیروهای امپراتوری در بازی Star Wars Outlaws
کارگردان Star Wars Outlaws در جدیدترین مصاحبه خود از آسان‌تر شدن مراحل مخفی‌کاری این بازی خبر داد.
تبلیغات

به نقل از رسانه یوروگیمر جولیان گرایتلی، کارگردان Star Wars Outlaws اعلام کرده است که به‌روزرسانی بعدی این بازی با هدف «عادلانه‌تر شدن» بخش‌های مخفی‌کاری «تا ۱۰ روز آینده» منتشر خواهد شد.

گرایتلی طی مصاحبه‌ای با GamesRadar+ تأکید کرد که مراحل مخفی‌کاری از قصد به این صورت طراحی شده‌اند تا در بازیکن‌ها «تنش» ایجاد کنند، اما «هدف این بخش ارائه تجربه‌ای ناعادلانه نبود و اکنون به‌نظر می‌رسد که این مراحل ناعادلانه هستند. ما این موضوع را به‌تازگی متوجه شدیم و در حال حاضر مشغول کار روی به‌روزرسانی‌ای هستیم که احتمال دارد تا ۱۰ روز آتی منتشر شود.»

او در ادامه افزود: «من برای مثال به یکی از مراحل ابتدایی بازی در Mirogana اشاره می‌کنم؛ بخشی دشوار که برای من یک اشتباه تلقی می‌شود و این موضوع موردی است که ما آن را بهبود خواهیم بخشید. فکر نمی‌کنم بهبود بخشیدن در این مورد به‌ معنای حذف کامل این مسئله باشد؛ چراکه معتقد هستم که با انجام میلیون‌ها کار ساده، می‌توان آن‌ را بسیار جذاب‌تر و قابل‌فهم‌تر کرد.»

همچنین گرایتلی تأکید کرد که تیم سازنده در حال جست‌وجو برای یافتن و رفع مشکلات دیگر بازی است تا از آسیب دیدن تجربه بازیکن‌ها جلوگیری شود. در همین راستا یوبیسافت قصد دارد تا «بستر روایی را اصلاح کند»؛ برای مثال اضافه کردن PA Anouncementهای اضافی با هدف فضاسازی بهتر اتفاقات در حال وقوع بازی که موجب «لذت بردن بیشتر مخاطبان از لحظه‌های بازی می‌شود.»

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات