ابراز نارضایتی کارگردان Days Gone از حضور شخصیت اصلی این بازی در Astro Bot

دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
Deacon St. John در بازی Days Gone
جان گاروین، کارگردان بازی Days Gone معتقد است که جایگاه شخصیت دیکن جان در این بازی در حد یک ترول کارتونی برای تبلیغ یک بازی کوچک پایین آورده شده است.
تبلیغات

جان گاروین، کارگردان بازی Days Gone که از زمان جدایی خود از استودیوی SIE Bend انتقادات حاشیه سازی را در قبال سیاست‌های سونی و پلی استیشن مطرح کرده است، در اظهارات اخیر خود، حضور شخصیت اصلی این بازی را مانند بسیاری از کاراکترهای اسطوره‌ای پلی استیشن در بازی Astro Bot به باد انتقاد گرفته است. بازی پلتفرمر سونی که به تازگی منتشر شده است، با حضور بیش از ۱۵۰ شخصیت شناخته شده از بازی‌های فرست پارتی و ترد پارتی تاریخ پلی استیشن به عنوان ربات‌هایی که شما باید در طول جریان بازی به شکار آن‌ها بپردازید، به خاطر تجربه سرگرم کننده و گیم پلی خلاقانه خود، مورد تحسین بسیاری از کاربران و منتقدان قرار گرفته است.

با این حال، به نظر می‌رسد که گاروین چندان طرفدار این بازی نیست و به خصوص با حضور دیکن جان، پروتاگونیست بازی Days Gone به فرم یک ربات بامزه در Astro Bot کاملاً مخالف است. وبسایت Gamingbolt به نقل از اظهارات اخیر او در توییتر، می‌نویسد: «این که در این بازی دیکن را در حد یک نماد تبلیغاتی برای بازی‌های دیگر پایین آوردند، واقعاً ناراحت کننده است. به استودیوی Bend تبریک می‌گویم! خوب از میراث خودتان حفاظت کردید!».

شخصیت اصلی بازی دیز گان در بازی Astro Bot

وی در پاسخ به کامنت‌هایی که نظر او را بیش از حد تند توصیف می‌کنند، می‌نویسد: «شأن کاراکتر من را در حد یک ترول کارتونی پایین آوردند تا با استفاده از آن یک بازی کوچک را تبلیغ کنند، آنوقت شما می‌گویید که من تند و خشن رفتار می‌کنم؟»

صحبت‌های تند گاروین درباره بازی Astro Bot آخرین مورد از اظهارات انتقاد آمیز این کارگردان در قبال سونی و استودیوی سابق او است که مدت زیادی است از سوی او اظهار می‌شوند.

با این حال، بازی Astro Bot به بهترین بازی سال ۲۰۲۴ از نظر امتیازات دریافتی تبدیل شده است و ازنظر عملکرد خود در بازار فروش نیز بسیار چشمگیر ظاهر شده است. نیکولاس دوسِت، رئیس تیم آسوبی، آن را با عبارت «بازی واقعا بزرگ» توصیف می‌کند و در مصاحبه اخیر خود با مجله Entertainment Weekly می‌گوید: «Astro Bot بزرگترین بازی ساخته شده سری تابه‌امروز خواهد بود و توسعه‌دهندگان آن را به‌عنوان شروع جدید مجموعه نگاه می‌کنند؛ به‌همین خاطر نامی ساده برای آن در نظر گرفته شده است.»

Astro Bot روی پلی استیشن 5 در دسترس قرار دارد. Team Asobi، استودیوی سازنده بازی، چند DLC رایگان را برای این بازی پیش بینی کرده است که قرار است با حضور شخصیت‌هایی از بازی‌های اساسینز کرید، ریمن، استلار بلید و بسیاری از کاراکتر‌های محبوب از عناوین دیگر همراه باشند.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات