شایعه: Final Fantasy 7 Remake و Rebirth برای ایکس باکس ساخته نمی‌شوند

دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
شخصیت اصلی بازی Final Fantasy Rebirth
شایعاتی که درباره نسخه ایکس باکس سری ایکس و اس بازی‌های جدید Final Fantasy منتشر شدند، نشان می‌دهند که تنها برخی از بازی‌های این سری در دست ساخت هستند
تبلیغات

اسکوئر انیکس سال گذشته و در زمان معرفی بازی Final Fantasy 14 برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و سری اس، رسماً اعلام کرد که در نظر دارد تا علاوه بر این، دیگر بازی‌های این مجموعه را نیز برای کنسول‌های مایکروسافت عرضه کند. بسیاری از طرفداران امیدوار بودند که این بازی‌ها شامل نسخه‌های مهمی از سری Final Fantasy باشند که در این سال‌ها برای پلتفرم ایکس باکس عرضه نشدند. از جمله‌ی این موارد می‌توان به Final Fantasy 16 و سری Final Fantasy 7 Remake اشاره کرد. حالا به نظر می‌رسد که باوجود ساخت برخی از این بازی‌ها برای کنسول‌های ایکس باکس، یک سری از این موارد نیز تاکنون به مراحل توسعه‌ی فعال وارد نشدند.

جز کوردون، خبرنگار حوزه ویدیوگیم در پادکست جدید Xbox Two مدعی شده بود که «همه‌ی بازی‌های سری Final Fantasy»، از جمله Final Fantasy 7 Remake و Final Fantasy 7 Rebirth و Final Fantasy 16 و Final Fantasy Pixel Remaster برای کنسول‌های Xbox Series X/S عرضه خواهند شد. با اینحال، شایعات ضد و نقیضی در اینباره به گوش می‌رسند.

مبارزه کلایو و دوستانش در بازی Final Fantasy 16

وبسایت Gamingbolt به نقل از NateTheHate، افشاگر شناخته شده‌ی انجمن ResetEra می‌نویسد: «بازی‌های Final Fantasy 16 و Final Fantasy Pixel Remaster قطعاً برای ایکس باکس منتشر خواهند شد. همچنین انتظار می‌رود Final Fantasy 16 زودتر از Pixel آماده عرضه شود». اما این منبع اشاره‌ای به سری Final Fantasy 7 Remake ندارد.

از سوی دیگر، الکس دونالدسون از وبسایت VG247 نیز در این انجمن مدعی شده است که براساس شنیده‌های او، ورژن ایکس باکس بازی‌های Final Fantasy 7 Remake و Rebirth درحال حاضر در فرایند توسعه‌ی فعال قرار ندارند.

Aerith در بازی Final Fantasy 7 Remake

نائوکی یوشیدا، تهیه کننده بازی Final Fantasy 16 نیز اخیراً اعلام کرده بود که بعد از عرضه نسخه پی سی این بازی، Final Fantasy 16 را در کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و سری اس نیز خواهیم دید. این که این شرکت چه زمانی تصمیم به عرضه بازی‌های Fantasy 7 Remake و Rebirth در این پلتفرم خواهد گرفت، هنوز مشخص نیست. اما فعلاً به نظر نمی‌رسد که چنین بازی‌هایی برای ایکس باکس در دست ساخت باشند. به هر حال کاربران ایکس باکس می‌توانند منتظر تجربه محتوای این مجموعه باشند.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات