تریلر جدید بازی The Plucky Squire به مدت زمان تجربه آن اشاره دارد

سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
The Plucky Squire
استودیو All Possible Futures در جدیدترین تریلر بازی The Plucky Squire نگاهی همه‌جانبه به ویژگی‌های آن ازجمله مدت زمان تجربه اصلی داشته است.
تبلیغات

به نوشته گیمینگ‌بولت، بااینکه سپتامبر از نظر عرضه بازی‌های جدید ماه پرتراکمی بوده است، طرفداران همچنان می‌توانند منتظر آثار جدید در ادامه آن باشند. یکی از بازی‌هایی که برای انتشار در سپتامبر برنامه‌ریزی شده است و نمایش‌های آن امیدوارکننده به نظر می‌رسند، بازی خلاقانه The Plucky Squire است. این بازی اکشن و ماجراجویی توسط استودیو All Possible Futures مسیر توسعه را پیش می‌برد و از زمان رونمایی توانسته است که توجهات زیادی را به خود جلب کند.

حال استودیو All Possible Future در تریلر نگاه همه‌جانبه The Plucky Squire به بررسی ویژگی‌های مختلف آن پرداخته و دراین‌میان جزئیات تازه‌ای را با هواداران به اشتراک گذاشته است تا بازیکن‌ها آشنایی بیشتری با محصول آینده کسب کنند و باآگاهی کامل به خرید آن بپردازند. با تایید توسعه‌دهنده، بازیکن‌ها برای کامل کردن داستان اصلی The Plucky Squire به ۸ تا ۱۰ ساعت زمان نیاز دارند. بااین‌وجود سازنده درباره زمان لازم برای تکمیل ۱۰۰درصد بازی شامل محتوای جانبی آن صحبتی نکرد.

استودیو All Possible Futures در ادامه تایید کرد که بازی شامل دو گزینه دشواری برای انتخاب و گزینه‌های کمکی اضافی برای سفارشی‌سازی سطح سختی گیم‌پلی خواهد بود. بازی The Plucky Squire تنها به‌صورت دیجیتالی با قیمت ۳۰ دلار در تاریخ ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ (۱۷ سپتامبر ۲۰۲۴) روی کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات